ידיעה כתובה |

: הפגנה בדרישה לא להטיס פליטים אל מותם

חברה נכתב על ידי

בעקבות הקמפיין ששכנע טייסים ישראלים לסרב להטיס פליטים, הפגינו פעילות ופעילים מול משרדי חברת אתיופיאן איירליינס ודרשו לא להטיס פליטים אל מותם. מאבטחים מנעו באלימות כניסת הפעילים לתוך הבניין.

יותר ממאה פעילות ופעילי ״זזים קהילה פועלת״ מחו היום (שני, 19.2) מול משרדי חברת אתיופיאן איירליינס בתל אביב על חלקה של חברת התעופה בגירוש הפליטים. הפעילים הפריחו בלוני ענק שחורים לתוך המשרדים וקראו לחברה להפסיק לשתף פעולה עם הגירוש. מאבטחים בכניסה לבניין גירשו את הפעילים באלימות ולא נתנו להם להיכנס להגיש את אלפי המכתבים שנכתבו ע״י הפעילים לפקידי חברת אתיופיאן איירליינס.

צילום: ארגון זזים – קהילה פועלת

רלוקה גנאה, מנכ״לית ״זזים קהילה פועלת״ אמרה: ״המכתבים של 12,500 פעילי זזים כבר שכנעו טייסים וא/נשי צוות אוויר ישראלים לא לשתף פעולה עם הגירוש, אבל כמה חברות זרות שביניהן אתיופיין איירליינס מטיסות כבר עכשיו מאות פליטים בחודש למותם – ואת זה אנחנו מחויבים לעצור״.

לצד אתיופיין איירליינס, גם רויאל ג׳ורדניאן וטורקיס איירליינס משתפות פעולה עם מדיניות הגירוש של ממשלת ישראל. פעולת המחאה מול משרדי אתיופיין איירלינס היא יריית הפתיחה לקמפיין בינ״ל רחב לעצירת טיסות הגירוש והראשונה בסדרת פעולות שיגבירו את הלחץ על חברות התעופה.

עוד קולות מחאה נגד גירוש פליטים:

כולם באמת בעד הגירוש? (לדף הכתבה »)(Available in English)

בקרב הציבור מושרשת תפישה לפיה רוב תושבי דרום תל-אביב הוותיקים תומכים בגירוש הסודנים והאריתראים. יצאנו לברר אם זה אכן המצב אל מול תושבים אקראיים בשכונות הדרום.
הופק ע"י: | עלה ב: 01/02/2018

התנגדות לגירוש מסביב לעולם (לדף הכתבה »)(Available in Ehglish)

גירוש פליטים מישראל לרואנדה גרר גל תגובות מסביב לעולם של קריאה לרואנדה שלא לשתף פעולה עם הגירוש הפליטים וקליטתם. כעשרים הפגנות נערכו במקביל מול שגרירויות רואנדה בערים שונות בעולם.
הופק ע"י: | עלה ב: 12/02/2018

  כתבות ווידאו שחבל לפספס