קמפיין |
סרטון המציג את הטלוויזיה החברתית בשתי דקות, את העשייה וההפקה, היקף התפוצה, קהל הצופים ודרכי ההשפעה. הסרטון הופק בשנת 2014 ומאז גדלנו והשתכללנו, אבל בהחלט עדיין כדאי לצפות... שפה: עבריתכתוביות: עברית(לתמלול הכתבה »)
קריינות: זה כבר לא סוד שבמקום חדשות אנחנו קוראים ורואים רק מה שעובר את מסננת הרייטינג. תכני האקטואליה בתקשורת המרכזית רוויים בתוכן שיווקי ובפרסומות ומוטים לטובת בעלי האינטרסים. התקשורת כבר מזמן אינה כלב השמירה של הדמוקרטיה, אלא כלב השמירה של הרייטינג. בנקודה זו, אנחנו נכנסנו לתמונה, וכבר לפני מספר שנים הצענו טלוויזיה עצמאית ואיכותית באינטרנט - "הטלוויזיה החברתית" - טלוויזיה שיש בה ייצוג הולם לנשים ולגברים, סוגיות חברתיות בניגוד לשיח מיליטריסטי, שמבוסס על הפחדה ובמה לאזרחים מקבוצות שונות בחברה ולא לפרשנים שיפרשו אותם. גיא לרר: "הטלוויזיה החברתית, דיברנו עליה כאן בעבר, גוף מאוד חשוב שממש פתח מהדורת חדשות משלו באינטרנט שהאמירה היא חד וחלק ברורה, והיא האשמה כלפינו, האנשים שיושבים בכלי התקשורת המסורתיים. קריינות: מאחורינו 1,500 כתבות ווידיאו ומהדורות אולפן ואתנו עשרות אלפי צרכני תקשורת נאמנים, שצופים בנו מידי שבוע באתר האינטרנט, בפייסבוק, ביוטיוב, או בשידור מחזורי בטלוויזיה. גם בחו"ל צופים בנו ומאות מהכתבות תורגמו לאנגלית ומופצות ברשת. זה האתר שלנו. כל כתבה משויכת לערוץ, לרשימת נושאים ומכילה תגיות. התכנים מחולקים לסדרות ויש מערכת חיפוש מתקדמת. בכל הכתבות יש כתוביות, כדי להנגישן לכבדי שמיעה, לצד תמלול מלא. מצדנו, כבר הוכחנו שאנו מקצועיים, ביקורתיים, נשכניים, וגם בעלי יכולת שרידות ויציבות. כל זאת מבלי לשלב תוכן שיווקי ומבלי שתהיה לנו באתר ולו פרסומת אחת. אין בעלי הון שמממנים אותנו ואין תמיכה מהמדינה, אך תמיכתכם נחוצה לנו מאוד. תודה.
הוספת תגובה לכתבה