ידיעה כתובה |

: טקס הענקת פרס ליבוביץ' לשנת 2018

חברה נכתב על ידי

הטקס להענקת פרס על שם ישעיהו ליבוביץ' יתקיים ב-12 במרץ. זוכי הפרס השנה הם הגב' סיגל קוק אביבי על פעילותה למען הפליטים ועו"ד דן יקיר, היועץ המשפטי של האגודה לזכויות האזרח, על פעילותו בהגנה על זכויות האזרח בישראל.

פרס ליבוביץ' 2018: מימין הגב' סיגל קוק אביבי, משמאל עו"ד דן יקיר

הפרס, המוענק על ידי תנועת יש גבול, יוענק בטקס שיתקיים ב-12/3/2018 בצוותא בתל אביב בהנחיית העיתונאי דורון גלעזר. את סיגל קוק אביבי יציג עו"ד ברק כהן, ואילו את עו"ד דן יקיר תציג עו"ד תמר פלג שריק.

בשנת 1988 כתב פרופ' ישעיהו ליבוביץ: "אם יימשך המצב הקיים (מילת המפתח היא: 'אם'), תהיה החוליגניזציה – או שמא אף יהיה עלינו לומר: הנאציפיקציה – של העם והחברה בישראל, בלתי נמנעת". כמו בכל שנה מוענק הפרס על שם ישעיהו לייבוביץ מטעם תנועת יש גבול, על פעילות ציבורית למאבק בכיבוש ופעילות למען השלום ברוח משנתו של ליבוביץ’.

בין מקבלי הפרס בעבר ניתן למנות רשימה ארוכה של אנשים, גברים ונשים, שמקדישים את חייהם למאבק להגנת זכויות אדם, בהם: יעקב מנור, רמי אלחנן ובסאם אראמין, אילנה המרמן, עמירה הס, שולה קשת, ד"ר רון פונדק, חנה פרידמן, פרופ' רפי ולדן, שרה בנינגה, שולמית אלוני והזוכים של שנה שעברה – חנה בר"ג ועו"ד חסן ג'בארין.

צפו בכל נאומי טקס הענקת פרס ליבוביץ' לשנת 2016:

טקס פרס לייבוביץ' 2016 (לדף הכתבה »)

פרס על שם ישעיהו לייבוביץ מוענק מדי שנה מטעם תנועת יש גבול, על פעילות ציבורית למאבק בכיבוש ולחתירה מתמדת לשלום ברוח משנתו של פרופ’ ליבוביץ’. חתני הפרס לשנת 2016 הם יעקב מנור, רמי אלחנן ובסאם עראמין.
הופק ע"י: | עלה ב: 07/03/2016

צפו בתקציר טקס הענקת פרס ליבוביץ' לשנת 2015: 

פרס לייבוביץ' 2015 (לדף הכתבה »)

פרס ליבוביץ' מוענק מזה מספר שנים ע"י תנועת "יש גבול" לפעילות ולפעילים המקדמים בעשייתם את משנתו של פרופסור ישעיהו ליבוביץ'. בפרס זכו בין היתר שולמית אלוני ורון פונדק - זכרונם לברכה, אורי אבנרי, שולה קשת, חגית עופרן ואחרים. השנה זכו בפרס אילנה המרמן ועמירה הס. המרמן היא מקימת תנועת "לא מצייתות" - נשים המתנגדות לחוקי ההפרדה בין פלסטינים לישראלים המבריחות נשים וילדים מהגדה לימי בילוי בישראל. עמירה הס - עיתונאית ופובליציסטית ישראלית, אשר במשך עשרות שנים כותבת, מסקרת ומנתחת את הכיבוש הישראלי.
הופק ע"י: | עלה ב: 25/02/2015

  כתבות ווידאו שחבל לפספס