ידיעה כתובה |

: "פסטיבל" לאכילת כלבים

סביבה נכתב על ידי

מחאה נגד פסטיבל לאכילת כלבים מתקיימת בסין ובעולם.

ביוני יתקיים שוב בסין פסטיבל יולין לאכילת כלבים. אמנם פסטיבל כזה נשמע כמו "מסורת" עתיקה שהשתמרה, אך הוא התקיים לראשונה רק בשנת 2010. יש הטוענים כי הוא נוסד על מנת להגדיל את רווחי תעשיית הבשר.

בשביל הפסטיבל, חלק מהכלבים נגנבים מבעליהם, מוכים ומדממים למוות. לאחר מכן כלבים נתלים, עורם מופשט והם נמכרים למאכל. מחקר מראה כי התחום הרגשי במוחו של הכלב מפותח כמו של האדם. כלבים הם יצורים חיים, הם מרגישים ונפגעים. פסטיבל אכילת הכלבים לא עוסק במזון שנועד לחיים ולהישרדות, אלא להנאה ול"אטרקציה". כיצד ניתן להצדיק את העינוי הזה?

אלפי אזרחים סינים התבטאו נגד הפסטיבל. הפעילים מספרים כי מימדיו של פסטיבל יולין קטנים משנה לשנה בעקבות פעולותיהם של אקטיביסטים בסין. הרשויות ביולין ביטלו את החסות לפסטיבל ואסרו על עובדיהן להשתתף בו.

עצומה חדשה שעליה חותמים אנשים ממקומות שונים בעולם קוראת לאסור על קיום הפסטיבל. לטענת הפעילים, הרשויות בסין לא יפעלו עד שיבינו כמה רע נראית סין בעיני העולם. על כן, הם מאמינים שלחץ של אזרחים ממדינות אחרות יכול לעצור את הפסטיבל.

מתוך עמוד הקמפיין בעברית באתר "Avaaz"

מתוך עמוד הקמפיין בעברית באתר "Avaaz"

 
 

הוספת תגובה לכתבה

לכתבה זו 5 תגובות באתר

  1. שושנה צרניס 7 ביוני, 2016  בשעה 20:20

    זוועה

  2. עדי 22 ביוני, 2016  בשעה 8:36

    הלב שלי נקרע אני לא יכולה להתמודד עם הזוועות הללו
    אתמול שלחו סרטון של כלב ששורפים בעודו בחיים והצווחות שלי לנוכח הסבל הזה התמזגו עם הצווחות שלו.
    אני חושבת שחלק ממני מת איתו. מדי יום ביומו הסינים הארורים הללו פוגעים בחברו הטוב של האדם, מתעללים, הורגים ואוכלים אותם והלב נשבר שאי אםשר לעשות שום דבר שישנה את זה. חתמתי על עשרות עצומות יחד עם כל האחרים שאכפת להם אבל הרוע מצליח להשתלט ומנצח. גם בישראל יש שואה לבעלי החיים וזה שובר אותי. הלוואי והיינו יותר נאורים ולא קרניסטים ולא חושבים שבגלל שאנחנו יכולים לעשות "הכל" אז זה צריך לבוא על חשבון חפי הפשע שלא יכולים להגן על עצמם. הפכנו לאלימים עגל שרק נולד מופרד מאמו בשביל שבני האדם ישתו את החלב שלו והוא נלקח לכלוב שם יבלה 8 חודשים ואז יישחט – איזה עולם זה? מגעיל אותי לחשוב שהפכנו להיות ברברים כאלו. עצוב לי שאין דרך לשנות את זה כי תמיד יהיו קרניסטים ותמיד יתעללו בכל החפים מפשע. זהו שפכתי את מה שהיה לי על הלב. תודה למי שקרא.

  3. DANIEL KALDERON 25 ביוני, 2019  בשעה 1:24

    BOYCOTT CHINA TOTALY !!!!!

  4. מגדה חמד 9 במאי, 2020  בשעה 13:48

    לא לאכול חיות כמו כלבים

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה) 13 במאי, 2020  בשעה 22:04

    אלוהים נתן לכולם הכול ויש אנשים שחושבים שזה לא מספיק😤
    כלב הוא החבר הכי טוב של האדם ,הלב שלי פשוט💔

  כתבות ווידאו שחבל לפספס