ידיעה כתובה |

: ניסיון חטיפת צעירה פלסטינית

מדינה נכתב על ידי

על פי הדיווחים במספר כלי תקשורת פלסטינים הצעירה הותקפה אתמול (26.12.15) באזור שכונת רמות בירושלים ע"י קבוצת מתנחלים רעולי פנים אך הצליחה להימלט.

אינאס אל-סווירי (23) תושבת כפר עקב שמצפון לירושלים הגיעה עם מכוניתה לאזור רמות  בירושלים והותקפה באבנים ובירי מה שהוביל אותה לעצור את רכבה. על פי הדיווחים המתנחלים הוציאו אותה בכח מהרכב תוך שהם מנסים לחנוק אותה, אך היא הצליחה להימלט לאחר שהורידה את המעיל שלה שנשאר בידי התוקף.

arabic media

הדיווח מאתר החדשות wtnfjr.com

 

הצעירה נפצעה קלות בצווארה מניסיונות החנק והועברה לטיפול בבית חולים הדסה כשהיא במצב נפשי קשה. בן זוגה של אינאס, סאמר אל-סווירי מסר לכלי התקשורת הפלסטינים כי לאחר שרעולי הפנים תקפו את בת זוגתו ופצעו אותה הם גנבו את מכשיר הפלאפון שלה ופגעו ברכבה.

בקיץ שעבר (2014), נחטף במזרח ירושלים הנער הפלסטיני מוחמד אבו חד'יר ע"י קבוצת מתנחלים קיצונים אשר שרפו אותו למוות ביער ליד ירושלים, צפו בכתבה על ההפגנות בעקבות החטיפה והרצח ההוא.

סינדרום ירושלים (לדף הכתבה ») ( Available in English » )

ירושלים בערה אתמול, 2.7.2014, - שריפות כילו חלקות יער, חום בלתי נסבל, והפגנות לוהטות ברחובה הראשי של שועפט במזרח העיר, לא רחוק מגדר ההפרדה. בכל מקרה זה נגמר בשלוש תחנות הרכבת הקלה שהושחתו, מספר פצועים מקרב המפגינים ושני צלמי עיתונות שפונו לטיפול רפואי כתוצאה מירי השוטרים. באותה השעה, בכיכר החתולות שבירושלים המערבית, התקיימה הפגנה גדולה נגד הקריאות לנקמה המציפות את המרחב הציבורי עקב רצח הנערים, וסלידה מהמניע הלאומני של רצח הנער אבו חדיר, כפי שמסתמן. ראיון ברדיו כל השלום על כתבה זו
הופק ע"י: | עלה ב: 03/07/2014

 
 

הוספת תגובה לכתבה

  כתבות ווידאו שחבל לפספס