ידיעה כתובה |

: אות הקלון לפרסומת הסקסיסטית ביותר

חברה נכתב על ידי

ביום האשה הבינלאומי, המצויין ב-8 במרץ, מעניקה ויצ"ו את "אות הקלון" לפרסומות הסקסיסטיות של השנה.

השנה, תהיה זו השנה השביעית בה עורכות נשות ויצ"ו ישראל בדיקה וסקר לגבי כל הפרסומות שפורסמו במהלך השנה החולפת, ומעניקה את "אות הקלון" לפרסומת הסקסיסטית ביותר שנראתה בטלוויזיה, בעיתונות ובשילוט החוצות. ניתן להפנות אלינו פרסומות שיכולות להתאים, ואנו נעבירן לועדת השיפוט.

בשנה שעברה נבחרה פרסומת של המותג סנו ג'ט ל"זוכה הגדולה".

אות הקלון 2013 (לדף הכתבה ») ( Available in English » )

הייצוגים הפורנוגרפיים של נשים כבר לא נחשבים לתופעת שוליים בפרסומות, אלא חדרו ללב לבו של המיינסטרים. "אות הקלון" של ויצו הוא פרויקט המתקיים כבר שש שנים וחושף מדי שנה את המפרסמים והפרסומות הסקסיסטיות ביותר. השנה, עשרה קמפיינים התחרו על "אות הקלון", ביניהם: קרולינה למקה, נעלי אלדו, וקמפיין "תשמרי על הכוס שלך". בשבוע שעבר (5/3/2014), באירוע לציון יום האישה הוכרז הקמפיין הסקסיסטי ביותר.
הופק ע"י: | עלה ב: 12/03/2014

  כתבות ווידאו שחבל לפספס