ביום האשה הבינלאומי, המצויין ב-8 במרץ, מעניקה ויצ"ו את "אות הקלון" לפרסומות הסקסיסטיות של השנה.
השנה, תהיה זו השנה השביעית בה עורכות נשות ויצ"ו ישראל בדיקה וסקר לגבי כל הפרסומות שפורסמו במהלך השנה החולפת, ומעניקה את "אות הקלון" לפרסומת הסקסיסטית ביותר שנראתה בטלוויזיה, בעיתונות ובשילוט החוצות. ניתן להפנות אלינו פרסומות שיכולות להתאים, ואנו נעבירן לועדת השיפוט.
בשנה שעברה נבחרה פרסומת של המותג סנו ג'ט ל"זוכה הגדולה".
הוספת תגובה לכתבה