דעה על סדר היום |

הפועל דעאש

מדינה נכתב על ידי

איחרתי להתעורר הבוקר, קשה לי מאוד אחרי שהסתנכרנתי עם האזעקות. יותר כנראה גם לא אפגוש את השכנה הנחמדה עם החתולה במדרגות. אבל היי- אימפריית גוגל משיקה הבוקר את "פרויקט הכנף" שלה, המזל"ט שאמור לספק עזרה ראשונה הומניטארית לאזורי סכסוך לא נגישים, ושנועד להתחרות במשלוחן המעופף ללא שליח של 'אמאזון'. עכשיו נזכרתם?? עזה כבר גמורה!! בכל מקרה, מקומו של הסטארט- אפ לא נפקד, וניתן יהיה להשמיש אותו לשירות מבצעי סדיר במזה"ת- יזמי המשט התורכי יוכלו להטיס אותו מגבול אזורי הדיג המורשים אל נמל עזה הנתון בהסגר ולהטיל מעל ההריסות את אייפון 6 החדש או עותקים מספרו המונומנטאלי של נתניהו משנות השמונים- "הטרור- כיצד המערב יוכל לנצח". זה כשתמונת ניצחון עוד הייתה באופנה.

פריקט כנף של גוגל- משלוחן הומניטרי זעיר ללא טייס. מתוך: engadget

פריקט כנף של גוגל- משלוחן הומניטרי זעיר ללא טייס. מתוך: engadget

"הטרור- כיצד המערב יוכל לנצח" ספרו של נתניהו משנות ה- 80. מתוך : Amazon

"הטרור- כיצד המערב יוכל לנצח" ספרו של נתניהו משנות ה- 80. מתוך : Amazon

אז נתניהו לימד את העולם על הרישות הבינ"ל של ארגוני הטרור, על מטרתם האמיתית לזרוע פחד ולהביא לחיסולה של הפוליטיקה העולמית וחוסר היעילות המובנה בהיכנעות לדרישותיהם. נכון לעכשיו מחירו של הכותר יד שנייה באמאזון- $0.01, בכריכה קשה או רכה. לא יודע מה איתכם, אבל לדעתי זה בדיוק האיש שעלינו לשלוח לדבר איתם. הידיעות מהבוקר על פגישתם של רה"מ ואבו מאזן במהלך המלחמה בעמאן מחממים את הלב. גם אובאמה מבין זאת עכשיו, ויש מצב שהזמין גם הוא עותק וחורש עליו לפני השינה (כולה מאתיים ומשהו עמ') בטורניר מול ISIS.

אובמה. מחזיק עותק של 'הטרור' על השידה ליד המיטה לקראת הטורניר עם ISIS. צילום מסך מתוך חדשות 2

אובמה. מחזיק עותק של 'הטרור' על השידה ליד המיטה לקראת הטורניר עם ISIS. צילום מסך מתוך חדשות 2

ואצלנו- הטורניר הבא- כחלון מול בנט, 17 מול 17, רה"מ, כלומר זה שיבוא אחרי חתימת הסכם השלום בין רה"מ נתניהו לנשיא עבאס. אתם יכולים להקליט את השפתיים שלי. ולא, לא תמו כל הסיכולים, הפיגועים, המינהורים והטילים, אבל הייאוש לפחות, יהיה יותר נוח. אבל קודם כל טורניר האח הגדול. אם חסידי ה'אחדות בעמישראל' טוענים לוויברציה כזאת, אז קבוצת המיקוד של דיירי בית האח הגדול העונה הוכיחה מעל לכל ש-לא! אין אחדות בעמישראל המגוון עד להשתגע, שונטל ואלדד לא כיתתו חרבותיהם, ודנית ונופר, רחל ולאה בהתאמה, לא צלחו להקים את הטרינוגמיה של המדינה סביב העארס- נבו*, אליאב האביר המפוקפק. ושוב תשלפו את טייפ המנהלים ותקליטו את מיי ליפס- נופר היא הזוכה הגדולה! נגד הקמפיינים הממומנים- משומנים של גלבוע, של אלדד, של חמוקיה* של לינור, נופר, הרועה הקטנה מן הספר, עם ריסי איספאהן. שבת שלום לכל המזה"ת.

*- רימרק לחובבי הפוליטיקלי קורקט- עארס היא לא מילה גזענית, בחוגים מסויימים כמו הגייז למשל, זו מעלה ניכרת

*- רימרק לחובבי הפוליטיקלי קורקט 2- חמוקיה של לינור הם בהחלט אחת ממעלותיה הניכרות

 
 

הוספת תגובה לכתבה

  כתבות ווידאו שחבל לפספס