דעה על סדר היום |

תג של א- אנושיות

חברה נכתב על ידי

תג של מחיר מופיע בדרך כלל על דברים שאנחנו רוצים לרכוש, שמלה יפה, מכשיר חשמלי, משקפיים. על הכל מתנוסס תג, עכשיו צמד המילים הללו, "תג מחיר" מוצמד גם על פשע שנאה, ובניגוד למשקפי השמש שקניתי לפני יומיים לקראת הקיץ, המחיר של הראשון קצת יותר יקר.

13.3.14

אנחנו חייבים לעצור את זה. תחילה, בואו נפסיק לכנות את זה "תג מחיר". כי מי שקורא לפעולות האלו "תג מחיר" פוגע באמת. הן לא נעשו בתגובה למשהו, הן נעשו על רקע של שנאה ותו לא. על ידי שימוש בצמד המילים "תג מחיר" אנחנו נותנים לגיטימציה למעשים הנתעבים של קבוצת לאומנים. ובואו נפסיק גם לקרוא לזה בשם הפופוליסטי "טרור יהודי", כי זה לא. ולא כי לא קיים טרור יהודי אלא כי  זה מכליל אותי, אותך ואותה במעשה הזה וכן, כי זה לא מעשה טרור זה פשע שנאה. ואל תתנו לתקשורת להמשיך להנציח את הגנון הזה, "הם עשו לנו אז אנחנו מחזירים להם", ולבסס את מעשי השנאה על רקע הסכסוך הישראלי- פלסטיני, זה לא זה, ממש לא, כבר מזמן לא. גם כנסיות ומנזרים- בתי אל השייכים לנוצרים ניזוקו מפשעי שנאה בסיבוב הזה.

אנחנו חייבים לעצור את זה, כי עד עכשיו המלחמה הזו הרגישה רחוקה ולא היינו מספיק חכמים לעצור אותה שם. עכשיו, זה כאן, בפורדיס, ביקנעם, יום אחרי יום. אנחנו חייבים לעצור את זה כי אם כותבים מוות לקבוצה מסויימת, עוד כמה שנים השנאה הזו תופנה לקבוצה אחרת.

מעתה רססו רק "מוות לגזענות". מוות לבורות שמרחיקה אותנו לא מהשיחות עם אבו מאזן אלה מעצמנו, מהאנושיות.

  כתבות ווידאו שחבל לפספס