דעה על סדר היום |

הרפובליקה החליקה על בננה (אורגנית)

חברה נכתב על ידי

שולץ האיום. נשיא הפרלמנט של האיחוד האירופי קיבל את המנה שלו בביקורו בכנסת ועוד בעברית! הבית היהודי עשה לו ראוס! ובכך הושלם בידודה הפסיכיאטרי של ישראל כאומה מחופפת. רפובליקת בננות שהחליקה על אחת, מימין, משמאל, מלמעלה למטה. שיגידו תודה הפלסטינים שסגרנו להם את המים, בפעם האחרונה שאנחנו זוכרים זה היה גז בצינורות, אז בבקשה פרופורציות. בתמונה: עימות חזיתי בין ח"כ טיבי לרה"מ בעקבות התבטאות עוצר המים של הר שולץ. לביקור הנשיאותי הבא יצטרכו לשכור את שירותיו של המתרגם של מנדלה עליו השלום.

"תתנצל בפני הח"כים הערבים!" ח"כ טיבי ורה"מ נתניהו בקלאש היסטורי.

"תתנצל בפני הח"כים הערבים!" ח"כ טיבי ורה"מ נתניהו בקלאש היסטורי.

 ובתוך כך מועצת יש"ע קיימה את עצרת בני הנוער ליד מעלה אדומים בשטחי E1 וצופה מודאג התקשר ל"איחוד הצלה" כי ראה בטלוויזיה טיול של בני עקיבא שיצא משליטה. כדאי יהיה לעקוב אחר מפת העצרות הקרובות של יש"ע כדי לסמן את מתווה ההסכם. איכשהו ההתבטאויות המפויסות של הבכירים הפלסטינים מול הקשיחות הישראלית דווקא מרמזות על פריצת דרך קרובה?

עצרת ב- E1. מתוך "עיר עמים".

עצרת ב- E1. מתוך "עיר עמים".

בתשלומים. השב"כ בודק כרגע אם מהומת האשראי שתקפה את רשתות השיווק אתמול היא על רקע לאומני ומדובר בטרור סייבר של האקרים מאל- קעידה. רמי לוי מעולם לא נראה כמו אתמול- אלוף פיקוד הגמבה, מתרוצץ בין האולפנים כדי להרגיע את ציבור עורכי הקניות לשבת בניסיון להחזירם לשגרת האשראי המבורכת. ובתוך כך קמו להם אתרי ההלוואות החברתיות המאפשרים לכל אחד ללוות או להלוות בריביות נמוכות, במקום ההלוואות הדרקוניות של כרטיסי האשראי. והנה רעיון לארגוני ה- BDS  הגיע הזמן לשווק כרטיס אשראי המזהה רכישות מוצרים שמקורם מעבר לקו הירוק.

כרטיס האשראי של BDS לא עובר כשמזהה רכישת מוצרים מהשטחים

כרטיס האשראי של BDS לא עובר כשמזהה רכישת מוצרים מהשטחים

אם אשכחך הדסה. משרד הבריאות היה מבסוט שבית החולים הלאומי שלנו ממומן על ידי פילנתרופיות ציוניות מאמריקה. שלמה מור יוסף דאג לדרוך על ה'קופסא הכחולה'- קופת התרומות של הדסה מעל עשור, ועכשיו גם דואג לעשות זאת לקופה הציבורית הגדולה במדינה- הביטוח הלאומי. האווירה בהדסה ניו- יורק קשה, הן עברו את מיידוף ועכשיו זה, מור יוסף. לא בכדי הוכרז שם על חודש בריאות הלב, מסכנות, לוקחות ללב ממראות החולים המוזנחים במסדרונות המוסד המפואר שבנו.

אל תיקחו ללב. קמפיין בריאות הלב של נשות הדסה, פברואר 2014

אל תיקחו ללב. קמפיין בריאות הלב של נשות הדסה, פברואר 2014

מצוקת הדיור (הקטן). בעוד הציבור שרוצה לגור מתקוטט עם הממשלה שרוצה לספסר במגוריו, נחשפה מציאות כי כמעט ואין דירות 3 חדרים ומטה בכל רחבי הארץ, בבניה או בתכנון. משרד השיכון בסך הכל דואג שיהיה לנו מרווח, 'נגמרו ימי המעברות' הם אומרים, ו-'זה גם יעודד את הילודה', לוחש היועץ החדש לשר לעניינים דמוגרפיים. אבל אל דאגה, בית החרושת למאנקי מאייסס- ספינ'ס של הממשלה מביא לנו את בשורת ה"ותמ"ל"- וועדה ארצית לתכנון ובניה של מתחמים מועדפים לדיור, שתפתור את כל הבעיות, לא של הדיור שלכם, טיפשים, אלא של שטחי אי, בי, סי, אי וגם אף (שם קוד למעון רה"מ המעופף). והנה תמונה מהמערכון של "ארץ נהדרת" על הדירות הקטנות בת"א.

"כאן אפי מדבר". נבואת "ארץ נהדרת" הגשימה את עצמה.

"כאן אפי מדבר". נבואת "ארץ נהדרת" הגשימה את עצמה.

מה בן יהודה היה אומר על הדרום אפריקאים הדוברים עברית בסמטאות דרום תל אביב? וודאי היה חש גאווה. כך גם ד"ר הרצל. בתמונה- מתוך מערכון העליות של "לול". מתי מהגרי העבודה, הפליטים ומבקשי המקלט יוכרו כ"העלייה העשירית" תוך הרחבתו של חוק השבות מטעמים הומניים.

האם הפליטים יוכרו כעליה העשירית? מתוך "לול".

האם הפליטים יוכרו כעליה העשירית? מתוך "לול".

זהירות ירקות מרוססים. נציג משרד החקלאות ופיתוח הכפר הוזעק על ידי השר הממונה להגן על השם הטוב של המשרד (איזה משרד? מה הם עושים?) בתכנית הבוקר היום, אחרי תחקיר הירקות המרוססים של גלית גוטמן השולטתתת. ביננו, התחקיר זכה לבוסט יח"צ הגדול על ממדיו, אבל ניחה. נפרגן לגוטמן ההורסת שהיא לא רק דוגמגישה-זמרת-שחקנית אלא מעתה גם עיתונאית. ועם הפרופסיה באה הדו פרצופיות- להזדעזע רבתי מפרות מרוססים ולקפוץ לעשן במרפסת האולפן בפרסומות. כולנו לוקים בזה.

גוטמן השולטתתת. לא מצאנו תמונה שלה נוגסת בגמבה.

גוטמן השולטתתת. לא מצאנו תמונה שלה נוגסת בגמבה.

שרה אבירת מסדר שומרי המשקל. כלי התקשורת ספגו את תמונות המייק- אובר, לפני ואחרי, של הצ'אבית עטוית המלמלה השחורה שהפכה לברבור יפה ומלוטש בפוטו- שופ. שרה מתכננת להחליף את גוטמן ולפצוח בקריירה של דוגמגישה?? צלמי הפאפרצ'י זומנו אמש לישיבה לילית דחופה במערכת "פנאי פלוס" ונדרשו לסוגיה.

מתכוונת להחליף את גוטמן? שרה כדוגמגישה מרוטשת.

מתכוונת להחליף את גוטמן? שרה כדוגמגישה מרוטשת.

  כתבות ווידאו שחבל לפספס