דעה על סדר היום |

ילדים גאים בטלוויזיה עצמאית

חברה נכתב על ידי

יוצרי הטלוויזיה התפרצו אמש לישיבה של ועדת הטלוויזיה במועצת הרשות השנייה וקראו לחבריה ובראשם ליעקב שחם להתפטר מתפקידם. "מייצרים תוכניות שמזנות את המסך וגורמות נזק לישראלים, כולל לילדים. כל ילד רוצה להיות כוכב או לשכב עם כוכב – זה הערך העליון. הם עושים לנו עוד תחרויות ועוד תחרויות ועוד הערצה של עגל הזהב" (יו"ר איגוד הבמאים יריב הורביץ) "הרשות השנייה זו חבורה של מלחכי פנכה של הטייקונים. הדבר המרכזי שהם רוצים זה לחסל את ההפקה המקורית בישראל. הם מרימים יד על התרבות הישראלית. (יו"ר פורום היוצרים הדוקומנטריים אורי רוזנווקס)
האם ניתן היה לראות זאת בחדשות ערוץ 2?

באותם רגעים ממש נשמעו ההאשמות האלה כלפי רשות השידור, שאמורה היתה להוות עוגן של תכני איכות נטול שיקולים מסחריים: "אני לא קוראת למרי ציבורי אבל המצב הוא שיש פה גוף שאנשים בעל כורחם משלמים לו אגרה בעוד שהוא בכלל לא קורה. לא רק שהוא לא קורה, אלא הוא מתנהל באופן מושחת.( יפעת זמיר, מנכ"לית כ"ן, עיתונאית ועובדת רשות לשעבר שהתפטרה ממליאת רשות השידור עם עוד 4 חברים בה כצעד מחאתי)
האם ניתן היה לראות זאת בחדשות ערוץ 1?

אפילו שר התקשורת גלעד ארדן דורש ממליאת הכנסת להעביר החלטה לפיה רשות האכיפה והגבייה של רשות השידור תפסיק לשלוח עורכי דין באגרסיביות לחייבים.

ומה כן מגיע לתקשורת? העיסוק בזמרים ובקטינות שרק מעלה את הרייטינג של הזמר, התכנית והתקשורת המסקרת אותם גם יחד.

ואני בכלל רציתי לכתוב משהו לכבוד יום זכויות הילד הבינ"ל החל היום- על ילדים שבילו שבת במעצר, ועל ילדיו של מי שהצית עצמו למוות ביום ראשון בגלל קושי כלכלי, ועל ההתעללות בילדי כת לב טהור ע"י אנשי דת. כשדמיינתי את כל הילדים האלה הכעס על פעילות לילדים של בניית בית עמי ותמי מממתקים באחד הקניונים נראתה לי פתאום שפוייה, בטח טובה יותר מלהרשות להם לצפות בטלוויזיה. ומכיוון שכנראה כבר אין מספיק תאריכים בלוח מתחרים גם החרשים וגם הטרנסג'נדרים על היום הזה ממש, בחרתי להתעודד מהילדים האלה:

ילדים במצעד הגאווה (לדף הכתבה »)

לכבוד חודש הגאווה 2013 יצאנו למצעד בתל אביב, לשוחח עם ילדים למשפחות גאות. איך מרגישים ילדים שהוריהם גאים? איך מגיבה החברה סביבם לשוני במבנה המשפחתי אל תוכו נולדו? האם הם מספרים לחבריהם? מה רוצים ילדים לשנות בעולם?
הופק ע"י: | עלה ב: 13/06/2013

  כתבות ווידאו שחבל לפספס