ידיעה כתובה |

: צעדת ענק להפסקת המשלוחים החיים

סביבה נכתב על ידי

בשבוע הבא, (שבת, 28.4.2018), תתקיים צעדת ענק בשדרות רוטשילד בתל אביב, בקריאה להפסקה הטוטאלית של המשלוחים החיים של עגלים וכבשים מאוסטרליה ואירופה, שמיובאים לישראל כדי שיעברו פיטום ושחיטה. 

הצעדה מתרחשת לקראת פתיחת מושב הקיץ של הכנסת, ולאחר שצילומים נדירים ששודרו בתכנית "60 דקות" האוסטרלית ובמהדורות החדשות הישראליות חשפו את התנאים הקשים באוניות המשלוחים החיים מאוסטרליה למזרח התיכון. התחקיר עורר סערה בעולם ובישראל, ואף הגיע עד לבית ראש הממשלה. הגב' שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, פרסמה בסרטון בעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה, את הזעזוע שלה מהתמונות ואף טענה שביקשה אישית מראש הממשלה לפעול בכדי לעצור את המשלוחים.

לחתימה על עצומה להפסקת המשלוחים החיים

המשלוח שלא היית רוצה לקבל (לדף הכתבה »)(Available in English)

פעילי אנונימוס ותנו לחיות לחיות הקימו באשדוד מיצג כדי להמחיש את הסבל וההתעללות שעוברים עגלים וטלאים במסע הארוך והמייסר מהשדות של אוסטרליה ועד המוות בישראל.
הופק ע"י: | עלה ב: 24/08/2017

מתוך התחקיר עולה כי הצפיפות באוניות המשלוח בלתי נסבלת, הטלאים נאלצים להתבסס בהפרשות שלהם, הגישה שלהם למים ומזון כמעט ואינה קיימת, זאת בשילוב עם הטמפרטורות הגבוהות מאוד בבטן גורם לכך שחלקם מתים בדרך מהתייבשות. את המתים משליכים עובדי האוניה לים. את הצעדה מארגנים ארגוני זכויות בעלי החיים – אנונימוס, ותנו לחיות לחיות, הם מצהירים: "יש עלייה מתמדת במודעות הציבורית לאכזריות שבמשלוחים החיים, ובעקבותיה עלייה בהתנגדות למשלוחים החיים: לישראלים אכפת מבעלי חיים, אין אדם שרוצה לראות עגל או כבש סובל. הצעדה היא נקודת ציון במאבק להפסקת המשלוחים החיים, ואנו מזמינים את הציבור הרחב להגיע אל הצעדה ולהיות חלק ממהלך היסטורי להפסקת המשלוחים החיים".

לדף האירוע של הצעדה

מה עובר על עגלים במשלוחים החיים? (לדף הכתבה ») ( Available in English » )

מאות אלפי בעלי חיים מובלים לישראל במסעות מייסרים מאוסטרליה ומאירופה, בתנאים של זוהמה וצפיפות. הם חווים אלימות קשה בזמן הפריקה ורבים מהם חולים ומתים במהלך המסע. מיצג שערכו פעילים הפגיש את הציבור עם סבלם של בעלי החיים במהלך "המשלוחים החיים" לישראל.
הופק ע"י: | עלה ב: 08/02/2017

 
 

הוספת תגובה לכתבה

לכתבה זו 2 תגובות באתר

  1. אלכס פראג 26 באפריל, 2018  בשעה 12:02

    באיזה שעה הצעדה??
    רוצה להצטרף אבל לא יודע מתי.
    בבקשה עדכנו

  2. אהוד שם טוב 26 באפריל, 2018  בשעה 20:47

    ההפגנה בשעה שמונה בערב ובלינק הזה ניתן למצוא את כל הפרטים:
    https://www.facebook.com/events/416747672105279/

  כתבות ווידאו שחבל לפספס