ידיעה כתובה |

: לא לעקירת משפחת סומרין

מדינה נכתב על ידי

הקמפיין נגד עקירת משפחת סומרין מסילוואן מביתה ממשיך: אחרי שבועות של מאבק ברחבי העולם, יום לפני דיון מכריע בבית המשפט, שבו עשרות פעילות ופעילים להפגין מול משרדי קק"ל.

ביום ראשון בבוקר (8/4/2018) נאספו פעילים מול משרדי קק"ל בירושלים על מנת לתבוע מהקרן להפסיק מיד את ניסיונותיה לפנות את משפחת סומרין הפלסטינית מביתה בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים. קמפיין "לא לעקירת משפחת סומרין" החל במחאה יצירתית מול משרדי קק"ל בירושלים בט"ו בשבט, ומחאות נוספות באירועים שונים של קק"ל לרגל החג ברחבי העולם. במקביל להפגנות הפיזיות, למעלה מאלף איש שלחו מכתבי מחאה לקק"ל באמצעות עצומות אינטרנטיות בעברית ובאנגלית. הבוקר שבו הפעילים אל המשרדים על מנת למחות נגד העוול של פינוי משפחת סומרין מביתה.

קק"ל נגד סומרין (לדף הכתבה »)

משפחת סומרין גרה בביתם בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים עשרות שנים. בהליכים משפטיים שמאחוריהם מטרות אידיאולוגיות של יהוד מזרח ירושלים, מצאה עצמה המשפחה בפני צו פינוי. בית המשפחה שחל עליו חוק נכסי נפקדים, הועבר ע"י האפוטרופוס לבעלותה של "הימנותא" - חברה בבעלות מלאה של הקרן הקימת לישראל, הדורשת כרגע את פינויו. מומלץ לקרוא את הפוסט בנושא בבלוג של עידן לנדו.
הופק ע"י: | עלה ב: 21/12/2011

מטרת הקמפיין, בהובלת התנועות Free Jerusalem ו- IfNotNow להביא לביטול ההליכים נגד משפחת סומרין, ולמחות על חלקה המרכזי של הקרן בנישול פלסטינים מבתיהם, במגמה של ייהוד ירושלים המזרחית.

 
 

הוספת תגובה לכתבה

  כתבות ווידאו שחבל לפספס