ידיעה כתובה |

: עצרת המונים נגד הגירוש – בעד דרום תל אביב!

חברה נכתב על ידי

ביום שבת בערב, ה-24/2/2018 תתקיים עצרת המונים ברח' לווינסקי פינת רח' העלייה, במטרה לדרוש שיקום אמיתי של השכונות בדרום תל אביב, שיטיב עם כל תושביהן, ועצירה מוחלטת של הגירוש.

בחודשים הקרובים מבקשי המקלט עתידים להיות מגורשים מכאן על ידי הממשלה, למסע פליטות נוסף, בו חלקם ימצאו את מותם. הממשלה עושה את זה "בשם הדאגה לתושבי ותושבות דרום תל-אביב". אבל מי שגרות וגרים בדרום תל אביב, מי שחיות וחיים בשכונות עם מבקשי המקלט כבר עשור, טוענים שבמשך שנים הממשלה הזניחה את השכונות, והפכה אותן לאזור אסון. עכשיו, אותה ממשלה מתכננת לגרש גם את התושבות/ים הוותיקות/ים שחיים בשכונות אלה, וגם את מבקשי המקלט מאפריקה כשהיחידים שירוויחו מהעניין הם אנשי הנדל"ן, שיבנו בשכונות מגדלי יוקרה, וחברות כוח-האדם, שיגזרו קופון מהמחסור בעובדים זולים.

תושבי השכונות טוענים שאם ממשלת ישראל הייתה רוצה לשקם את דרום תל-אביב – היא הייתה יכולה לעשות את זה מזמן. מיליארדי השקלים שהושקעו בעשור האחרון בכליאת פליטים במתקן "חולות" ובכלא "סהרונים", בהקמת משטרת הגירה, ובמבצע גירוש יקר ומיותר – היו יכולים להיות מושקעים במקום זאת בשיפור החיים בדרום תל אביב.

ביום שבת הקרוב התושבים מתכוונים להלחם בהסתה ובשיסוי של קהילה אחת בקהילה שנייה. הם יוצאים בדרישה לבדיקה אמיתית של בקשות המקלט, קליטה בכל רחבי הארץ של מי שזכאי להגנה כפליט, השקעה בשכונות דרום תל-אביב הקורסות, והפסקה מיידית של כל הפינויים של תושבי ותושבות דרום תל אביב מבתיהן/ם.

לפרטי העצרת בפייסבוק | להרשמה להסעות מכל הארץ

צפו בכתבה נוספת על הפגנת תושבי דרום תל אביב נגד הגירוש: 

דרום תל אביב נגד הגירוש (לדף הכתבה »)(Available in English)

האם באמת כל תושבי דרום תל אביב בעד גירוש הפליטים? האם התושבים הוותיקים נמצאים גם הם תחת איום של גירוש?
הופק ע"י: | עלה ב: 15/01/2018

  כתבות ווידאו שחבל לפספס