ידיעה כתובה |

: מפרים את הסדר, מקרינים על חומת ההפרדה

תרבות נכתב על ידי

מחר תתקיים הקרנה מיוחדת של הסרט "מפרים את הסדר" (Disturbing the Peace) על פני חומת ההפרדה בבית ג'אלה. ההקרנה תתקיים בנוכחות במאי הסרט וגיבוריו ואחריו יתקיין דיון בהשתתפות הקהל.

'מפרים את הסדר', סרטם של הבמאים האמריקאים סטיבן אפקון ואנדרו יאנג, מציג את סיפורם של פעילי תנועת "לוחמים לשלום", ישראלים ופלסטינים, אשר לחמו בעבר משני עברי המתרס. הסרט מתמקד בסיפורים האישיים של כמה מחברי התנועה ועוקב אחר תהליך השינוי שעברו – מחיילים חמושים המחויבים לעימותים, לתומכי שלום לא אלימים. לאורך מסעם הם נתקלים בהתנגדותה של החברה שאליה הם שייכים, הרואה בהם בוגדים.

  • צפו: מאות ישראלים ופלסטינים צועדים בצעדת החופש נגד הכיבוש ולמען עתיד של שלום, עצמאות וצדק לשני העמים:

צעדת החופש (לדף הכתבה ») ( Available in English » )

מאות ישראלים ופלסטינים צעדו ביום שישי (15/01/16) בצעדת החופש מצומת חוסאן לכיוון מחסום המנהרות, בהפגנה בלתי אלימה נגד הכיבוש ולמען עתיד של שלום, עצמאות וצדק לשני העמים. הצעדה אורגנה על ידי תנועת לוחמים לשלום בשיתוף עם עומדים ביחד.
הופק ע"י: | עלה ב: 17/01/2016

מחר (21/07/16) תתקיים הקרנה מיוחדת של הסרט על חומת ההפרדה בבית ג'אלה, בהשתתפות במאי הסרט סטיבן אפקון וגיבורי הסרט – בהם שיפא אל-קודסי, אשר כניסתה לישראל להקרנת הבכורה העולמית של הסרט בפסטיבל ירושלים, נמנעה בנימוקים בטחוניים. את הערב יפתח אבו מישל – בעל האדמה אשר חומת ההפרדה מנעה את גישתו למרבית אדמותיו החקלאיות. כמו כן, ישתתפו בהקרנה פעילי שלום פלסטינים אשר בשל מדיניות האישורים של ישראל גם להם לא הותר להגיע להקרנה החגיגית.

לפרטים נוספים.

 
 

הוספת תגובה לכתבה

  כתבות ווידאו שחבל לפספס