ידיעה כתובה |

: דורסים את בית חנינא ושועפאט

מדינה נכתב על ידי

דחפורים של עיריית ירושלים הורסים משעות הבוקר שני בתים במחנה הפליטים שועפאט. ההריסות מתבצעות כחלק מעבודות התשתית על כביש חדש שיחבר את ההתנחלויות במזרח ירושלים למרכז העיר ויחצה שתי שכונות פלסטיניות.

בתקשורת הפלסטינית דווח על שני בתים שנהרסים בשועפאט בגיבוי כוחות של משטרה וצבא. ביתם של משפחת א-רשק נהרס מוקדם יותר הבוקר (18.05.2016) ובשעות אלו נהרס ביתו של ראג'ע מוחמד הוארין. על פי חלק מהדיווחים ההריסות בוצעו במטרה להכין את התשתית לבניית כביש 21 שצפוי לחבר בית פסגת זאב ורמות ילין ולהתחבר לכבישים ראשיים בעיר.

ההריסות בשועפאט היום (18.05.2016). קרדיט: arab48.com

ההריסות בשועפאט היום (18.05.2016). קרדיט: arab48.com

התוואי של כביש 21 חוצה את בית חנינא ושועפאט וצפוי לפגוע בתושביהם. התוכניות הראשוניות של הכביש בוצעו כבר בשנות ה-90 והעבודות עליו החלו לפני כשנתיים. לא רק שהכביש מתוכנן להיבנות על אדמות חקלאיות של תושבים פלסטינים אלא גם מדובר בכביש מהיר שיעבור בין בתי מגורים ויחתוך את השכונות.

תוואי הכביש המתוכנן-

מתוך ויקיפדיה. תוואי כביש 21 במזרח ירושלים

מתוך ויקיפדיה. תוואי כביש 21 (בחום מקווקו) במזרח ירושלים

 
 

הוספת תגובה לכתבה

לכתבה זו תגובה אחת באתר

  1. הי נירה! אשמח להיות חברה שלך בפייסבוק. מכיוון שהעמוד האישי שלי כבר לא פעיל, מזמינה אותך להצטרף לדף שלי, שהוא דווקא פעיל מאוד רק צריך ללחוץ על הקישור הבא 19 במאי, 2016  בשעה 7:07

    הי נירה! אשמח להיות חברה שלך בפייסבוק. מכיוון שהעמוד האישי שלי כבר לא פעיל, מזמינה אותך להצטרף לדף שלי, שהוא דווקא פעיל מאוד רק צריך ללחוץ על הקישור הבא

  כתבות ווידאו שחבל לפספס