ידיעה כתובה |

: הסטודנטים בת"א: "רצח פלסטינים לא יעבור!"

חברה נכתב על ידי

כמאתיים סטודנטים פלסטינים קיימו היום, (ראשון 9.11.2014), עצרת מחאה באוניברסיטת ת"א. לדבריהם: "המחאה היא בתגובה לרצח חמדאן בדם קר על ידי משטרת ישראל, ובמחאה על חילול המקומות הקדושים עבור הפלסטינים בירושלים, ומדיניות הענישה הקולקטיבית נגד תשובי מזרח ירושלים"

fornews

אחלם שהאב, אחת הסטודנטיות המפגינות אמרה: "רצח חמדאן מחזיר אותנו לאירועי אוקטובר 2000, כאשר נרצחו 13 פלסטינים על- ידי משטרת ישראל, אך לא הוגש אף כתב אישום נגד השוטרים. מאז אירועי 2000, נמשכה מדיניות זו, ואתמול זה קרה שוב בכפר כנא. פעולות השוטרים לא מתקיימות בחלל ריק, הרי את האישור והגיבוי על מעשיהם הם מקבלים מהממשלה. בעצם, הכוח שלכאורה היה אמור להיות בידי בתי המשפט, על מנת להחליט בין אם מדובר בעבריין או לא, הועבר לידי השוטרים שמוציאים "חשודים" להורג באופן מידי ועם גיבוי מלא".

fornews2

וואסים חג'ו, סטודנט באונ' ת"א: "אנחנו כאן כדי להדגיש שאין דם יותר חשוב מדם אחר. הדם של הפלסטיני הוא בעל ערך שווה לדם היהודי, ולכל אדם אחר".

fornews1

המפגינים הפלסטינים דורשים פתיחת חקירה בעניין רצח חמדאן, להטיל עונש על האחראים, ומביניהם השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', שלדעתם הוא זה שנתן את האור הירוק למקרה כזה מאחר ואמר לפני יומיים: " מחבל שפוגע באזרחים דינו להיהרג".
בהפגנה נכחו עשרות אנשי משטרה ומג"ב. בנוסף לכך, נכחו עשרות מפגיני ימין מתנועת "אם תרצו".

  כתבות ווידאו שחבל לפספס