ידיעה כתובה |

: התנכלות פקחי עיריית ירושלים למשמרת השלום

חברה נכתב על ידי

פקחי עירית ירושלים מתנכלים למשמרת השלום מול בית ראש הממשלה.

הפקחים החרימו שלטים למרות שהמשמרת מתקיים ברשיון המשטרה והעיריה, ובנוסף לכך, אחד הפקחים השמיע איומים אישיים נגד מארגן המשמרת

פעילי השלום המקיימים את "משמרת צבע אדום" מול בית ראש הממשלה הגישו תלונה במשטרה כנגד התנכלות חמורה ובלתי חוקית מצידם של פקחי עירית ירושלים.

בבוקר אמש הגיע למקום המשמרת (רח' עזה פינת בלפור) טנדר של עירית ירושלים. הפקחים, בראשותו של ראש החוליה רמי חיים, החלו לתלוש את השלטים שאנשי המשמרת הציבו על הגדר של בית ראש הממשלה. מארגן המשמרת נפתלי רז הציג בפני הפקחים את הרשיונות שקיבלו מן המשטרה והעיריה אך נענה בלעג של הפקחים אשר המשיכו במלאכתם, החרימו את השלטים ונסעו איתם מן המקום. בטרם עזבו קרא אחד הפקחים ששמו משה ניסים לעברו של נפתלי רז: "אנחנו עוד נבוא לגמור חשבון אתך על הקסטל!".

נפתלי רז אומר: "האיום הזה אומר שהם יודעים מי אני ואיפה אני גר, במבשרת ציון. זה גם מוכיח שזאת לא היתה פעולה מוניציפאלית אלא התנכלות ממניעים פוליטיים. לפחות, קיבלנו עדות והוכחה מוחשית שהנוכחות שלנו כאן מפריעה ומטרידה מאד את מישהו, וזאת סיבה טובה מאד להמשיך."

לאחר שחזרו מהגשת התלונה במשטרה עמדו המפגינים במקום בשפת הכביש ובידיהם ודגלי ישראל ומספר שלטים שעוד נמצאו במכוניתו של אחד הפעילים. הם הזמינו בדחיפות שלטים חדשים הזהים למוחרמים, אשר הגיעו למקום בשעות אחר הצהרים, עם הססמאות "ביבי – סכנה קיומית לישראל", "אין לנו ילדים מיותרים", ו"יוזמת השלום הערבית – תקווה לעתיד".

"אם מישהו התכוון להרתיע אותנו, הוא טעה".

  כתבות ווידאו שחבל לפספס