יום שלישי   12-11-2019
עדכון חדשות |

: איכות השירות הנמוכה ביותר- בביטוח הלאומי

חברה נכתב על ידי

איגוד לשכות המסחר פרסם היום את "מדד הביורוקרטיה" הרבעוני שערכה עבורו חברת  SQ בקרב בעלי עסקים בישראל. הסקר שבדק את איכות השירות וחווית הלקוח במשרדי הממשלה ורשויות הממשלתיות לפי פרמטרים של זמינות נציגים, זמן הטיפול בפניה, יחס אישי ואיכות הפתרונות, מצא כי

משרד הכלכלה נתפס בקרב בעלי עסקים כיעיל ביותר עם ציון 7.15, אחריו נמצא משרד התחבורה עם ציון של 7.10 ובתחתית הטבלה נמצאים משרד האוצר 6.29 והביטוח הלאומי עם ניקוד של 6.15.

הציון המשוקלל של כלל משרדי הממשלה עומד על 6.70 לרבעון זה, ירידה של 0.13 לעומת הרבעון הקודם. 44% מבעלי העסקים דיווחו הרבעון כי הביורוקרטיה במשרדי הממשלה פוגעת במידה רבה עד רבה מאוד בפעילות העסקית שלהם, לעומת 38% בלבד ברבעון הקודם.

בפרמטר זמן הטיפול בפנייה לבדו, מערכת בתי המשפט 'זכתה' לציון הנמוך ביותר, עם זמן שיא של 25 שבועות לטיפול בעסקים הפונים אליה. עם זאת, מערכת בתי המשפט השיגה ציון טוב יחסית בפרמטרים האחרים. משרד התחבורה זכה לציון הגבוה ביותר בזמן הטיפול בפניות.

נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין,  אמר כי "על כל שרי הממשלה להפנים שאחריותם בכל הנוגע לתחומי העבודה של משרדם אינה מסתיימת רק בעיצוב מדיניות, אלא גם ברמת השירות לציבור הרחב… העלאת רמת תרבות השירות במגזר הציבורי תתרום ותחסוך רבות לפעילות הכלכלית של המשק, וזהו למעשה, אחד ממנועי הצמיחה האמתיים שבשליטתנו".

לאחרונה שדרנו כתבה העוסקת בקשיים שמציב המ. לביטוח לאומי בפני מי שעבדו בחברה משפחתית והגיעו לגיל הזכאות לגמלאות- 

דרגו - עד כמה הכתבה:
מחדשת
מעניינת
חשובה
עשויה היטב
  נמוך       גבוה

המוסד לביטוח לאומי- ספק השרות הממשלתי הגרוע ביותר, לפי סקר רבעוני של בעלי עסקים רבעוני

המוסד לביטוח לאומי- ספק השרות הממשלתי הגרוע ביותר, לפי סקר רבעוני של בעלי עסקים רבעוני