ידיעה כתובה |

: אות הקלון לפרסומת הסקסיסטית 2013

חברה נכתב על ידי

הבוקר (5/3/2014) נערך בסינמטק בתל אביב אירוע של ויצו לרגל יום האשה הבינלאומי ובמסגרתו הוענק "אות הקלון" לפרסומות הסקסיסטיות של שנת 2013.

למקום הראשון הגיעה הפרסומת של סנו ג'ט בעלת הסלוגן "לדאוג למשפחה זה לנקות בסנו ג'ט" בו מתחרות שתי ילדות למי יש אמא טובה יותר, כשהקריטריונים הם ניקיון הבית וטיפול בילדה. למקום השני הגיעה פרסומת לחברת המשקפיים "קרולינה למקה" בו נראית בר רפאלי בבגדי עור ואזני שפנפנה, מוטיבים מעולם הפורנוגרפיה והחשפנות, במקום השלישי קמפיין עיתון הארץ בו מוצג זוג מקיים יחסי מין והאישה מושווה למוצר צריכה בו יש "חוויית משתמש". למקום הרביעי הגיעה מודעה של חברת הנעליים "אלדו", ובמקום החמישי קמפיין "תשמרי על הכוס שלך" של עיתון טיים אאוט.

בדברי הפתיחה לכנס אמרה חברת הכנסת מיכל רוזין כי "אנחנו יכולות להיות חברות כנסת ושרות, אנחנו יכולות להיות נשים חכמות ומשכילות ולהשתלב בשוק העבודה, אבל הפרסומות מחזירות אותנו בכל פעם מחדש 50 שנה אחורה. הפרסומות פוגעות במאבק הפמיניסטי."

ח"כ מיכל רוזין בטקס הענקת "אות הקלון" לפרסומות הסקסיסטיות לשנת 2013

ח"כ מיכל רוזין בטקס הענקת "אות הקלון" לפרסומות הסקסיסטיות לשנת 2013

  כתבות ווידאו שחבל לפספס