ידיעה כתובה |

: ואוניברסיטת ת"א שותקת

חברה נכתב על ידי

שלושה חודשים עברו מאז מאז שהסטודנטית בר לביא הגישה למשטרה את תלונתה על אונס בידי מתרגל באוניברסיטת ת"א. מאז, נתקלה לביא בדממה חותכת מצד אוניברסיטת ת"א שלא התייחסה לנושא או פעלה באיזשהו אופן. "הגשתי תלונה במשטרה ומאז, הפסקתי לשמוע מהאוניברסיטה" מספרת בר ב'חדשות הבוקר'.

ואוניברסיטת ת"א שותקת (לדף הכתבה »)

מאז הוגשה בחודש אוגוסט תלונתה על אונס בידי מתרגל, הסטודנטית בר לביא נתקלה בדממה מצד אוניברסיטת ת"א שלא התייחסה לנושא או פעלה באיזשהו אופן. בתגובה, התאספו סטודנטיות וסטודנטים והפגינו נגד הפאסיביות של המוסד האקדמי ובעד שימת סוף לחוסר הבטחון אליו מביאים מקרים חוזרים ונשנים של הטרדות מיניות ואונס.
הופק ע"י: | עלה ב: 15/11/2017

עוד מדבריה, "החלטתי להפסיק לפחד. לאחרונה הרבה נשים חשפו את הסיפור שלהן באומץ לב ונתנו לי כוחות לחשוף גם את הסיפור שלי…למזלי, באותו לילה למרות המצוקה הצלחתי להעיף אותו ממני. בימים שלאחר מכן התלוננתי בפני מרצה משותף שלנו ונציבת האוניברסיטה. אותו בחור לא התנצל. כעבור שבוע הגשתי תלונה במשטרה ומאז, הפסקתי לשמוע מהאוניברסיטה. הייתי אמורה להרצות השנה בקורס, אבל איבדתי את העבודה שלי בגלל אותו אירוע".

השבוע (ג' 14.11.17) התאספו סטודנטיות, סטודנטים ותומכיהם והפגינו נגד הפאסיביות של המוסד האקדמי ובעד שימת סוף לחוסר הבטחון אליו מביאים מקרים חוזרים ונשנים של הטרדות מיניות ואונס.

  כתבות ווידאו שחבל לפספס