תמלול הכתבה: שנה טובה, שנה של שינוי

טלי ניר: שתהיה לנו שנה של הרבה בריאות ושינוי חברתי. שנה של הרבה יותר שקט ושלווה.

ליטל ביטון: כדי שתהיה זו שנה טובה באמת, זאת צריכה להיות שנה של שינוי מדיניות, שנה של הגדלת מאגר הדיור הציבורי, שנה של העלאת שכר המינימום, של הגדלת קצבאות הקיום.

ישי מנוחין: כולי תקווה שבשנה החדשה ממשלת ישראל תיקח על עצמה סוף סוף אחריות, למאבק בעוני ולקידום הביטחון התזונתי של אזרחי ישראל.

חנאן אלסנע: ביישובים האלה אין תשתיות בסיסיות ואין שירותים חיוניים כגון: מים, חשמל ושירותי חברה ותרבות. אני מאחלת לשנה הבאה שתהיה זו שנה יפה וטובה, בריאה והוגנת, תוך הבטחת שוויון לכל האזרחים והכרה בכפרים הבלתי מוכרים.

שמוליק דוד: אני מאחל לישראל שתקציב לביטחון תזונתי יעוגן סוף סוף בספר התקציב של המדינה, וכך הזכות הזאת תעוגן סוף סוף ולא נצטרך לריב עליה מדי שנה ושנה, כי נמאס.

הילה טוב: ממשלת שינוי יקרה, הגיע הזמן לשנות. אין סיבה להטיל פיקוח על לחם לבן או על סוכר. הגיע הזמן, להטיל פיקוח מחירים על ירקות, פירות, דגנים, קטניות. זה הזמן.

שרון מורגנשטרן: זו זכות של כל בן-אדם, גישה לאוכל בריא. וגם שיהיה פתרונות לטווח ארוך, שאנחנו נהיה בחברה אזרחית, שוויונית, ומזינה.

בקי כהן קשת: אנו מאחלים שנה, בה נראה את האדם שנברא בצלם אלוקים. שנה בה הממשלה תעבוד יחד, לא רק הרווחה והבריאות, אלא כלל המשרדים: חקלאות, כלכלה, אוצר ומשפטים. כולם ישאפו לעבודה משותפת למען הקיום בכבוד.

ליטל ביטון: כך שאף אחד ואחת לא יצטרך לבחור בין מזון, לדיור, לתרופות.

טלי ניר: מממשלת ישראל אנחנו מצפים לדאוג לבני נוער בסיכון, שלא ינשרו מבית-ספר כי הם רעבים. כמו שיש תוכנית ארוחות בבתי ספר יסודיים בפריפריה, חייבים להאכיל גם את התלמידים בחטיבות ובתיכוניים לנוער בסיכון, כדי להבטיח שהם יוכלו ללמוד.

סמאח אלח'טיב-איוב: עם פתיחת שנת הלימודים בבתי ספרנו בחברה הערבית, אנו דורשים מהממשלה תכנון מדיניות שוויוני המבטיח בטחון תזונתי לילדינו בפרט ולחברה הערבית בכלל.

אלי כהן: אני רוצה לאחל שנה טובה, שנה שבה ממשלת ישראל תעסוק בחיבור המגזר השלישי לפעילותה למען החברה הישראלית. רק יחד אנחנו נוכל לכל אתגר.

ליטל ביטון: שתהייה לנו שנה טובה ומבורכת.

כולם: שנה טוב.

סוף תמלול הכתבה: שנה טובה, שנה של שינוי

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס