תמלול הכתבה: עיתונות פלסטינית – סיכון ביטחוני

מפגינים: "העיתונות היא אסון בשירות של השלטון!"
"ישוחרר מג'ד כיאל!"

רוזין בשראת: מג'ד הוא עיתונאי פלסטיני מחיפה, הוא היה בלבנון (לרגל) 40 שנה לעיתון "אל ספיר" הם הזמינו את כל הכתבים שלהם לכנס של שבועיים הוא נסע לשם ובדרך חזרה משם הוא נעצר על ידי כוחות המשטרה של הכיבוש ומאז הוא במעצר, לא נפגש עדיין עם עורך דין.

מפגינים: "לביירות הגאה- חופש חופש!"

רוני לקס: המטרה כרגע בעקרון היא לעמוד מול "הארץ" ולשאול איפה הקולגיאליות שלהם כעיתונאים לעמית עיתונאי שלהם שהוא נמק בכלא עם צו איסור פרסום, בלי לפרסם כלום בלי להגיש בבית משפט, בלי להגיש בג"צ.

אייל רוזנברג: לא יעלה על הדעת שאנשים על הפעילות התרבותית והפוליטית שלהם נעצרים בכל מני טענות ממענות ושנמנע מהם לנסוע לארצות שמסביב בגלל שמדינת ישראל לא אוהבת את הקשרים האלה

מפגינים: "די, די לאפליה!"

מתוך טורו של כיאל ב"אל-ספיר": "...אך באותו הזמן, דווקא כי אתה רואה אותה כפלסטיני- אסור לך להסתנוור בביירות. הסתנוורות היא מקצועו של התייר ואתה, לא תייר כאן".

רוזין בשראת: לפני שנה עיתונאי ישראלי היה בסוריה ועשה כתבה על המורדים ואף אחד לא עצר אותו. כל ערבי ישראלי פלסטיני במדינת ישראל הוא 'קייס בטחוני' בעצמו כתב האישום נגדו שהוא ביקר במדינת אויב, זה האויב של המדינה, לא של הפלסטינים בארץ כי (עבור) הפלסטינים לבנון היא עוד מדינה ערבית שהם שייכים לתרבות ולכל החיים תרבותיים שלה.

סוף תמלול הכתבה: עיתונות פלסטינית – סיכון ביטחוני

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס