תמלול הכתבה: זוכרים את משה סילמן

קריאות מפגינים: מהפכה אמיתית מתחילה מהתחתית! קורת גג היא זכות יסוד.

קריינות: ביום שבת צעדו אלפים ברחבי הארץ לזכרו של משה סילמן. אחד מרגעיה המצמררים של ההפגנה היה הקראת מכתב ההתאבדות של סילמן.קריאות מפגינים:

ויקי וענונו: "אני מאשים את מדינת ישראל את ביבי נתניהו ושטיניץ הנבלות, על ההשפלה של האזרחים המוחלשים עוברים יום יום, שלוקחים מהעניים ונותנים לעשירים."

מפגינים: ביבי ביבי יא חזיר, נעשה לך תחריר!

שמעון נחמני: המתווה שהממשלה התוותה לנו זה שהכניסו אותנו לשכונות, לגטאות, והתוותה לנו את החיים מראש, שזה פשע סמים בתי סוהר ומוסדות, ובסופו של דבר זה מוות, מוות מהרס עצמי.

קריאות מפגינים: קול קורא מהשכונות לפרק ת'גטאות.

ויקי: כל שנה נשרפים אנשים ומתאבדים קרוב ל400 איש בשנה, אדון ביבי נתניהו, תתעורר, סילמן הוא לא טרגיה אישית, כולנו נמצאים באותו מצב שלו, כולנו מגיעים לביטוח לאומי סוגרים לנו את הדלתות, מגיעים לשר השיכון אומר לנו תחיו ברחוב, אנחנו נפלוש לבתים, לא יהיו בנינים ריקים. 

קריינות: פלישה לבתים היא אחת מדרכי הפעולה הנהוגות בעולם המכונה סקווטינג - פלישה למבנים ריקים שהם נטל על המרקם העירוני, והשמשתם למגורים או למרכזים קהילתיים.

שמעון: אנחנו פלשנו לגן של נעמת, באמת היה לנו מאבק מאוד חזק, ומאבק משפטי גם, במשך הזמן ששהינו בתוך הגן הזה, נעמת התגמשה, ובאה אלנו ואמרה שהיא מוכנה למסור לנו את הבניין הזה, ולתת לנו אותו תמורת שקל אחד בשנה.

קריאות מפגינים: מהפכה! מהפכה! מהפכה!

שמעון: לא יהיו בנינים נטושים ואנשים ללא קורת גג. אנחנו כחברי המעברה נלחמים לשוויון זכויות. אנחנו לא רוצים צדקה אנחנו רוצים צדק!

קריאות מפגינים: מהפכה! מהפכה! מהפכה!

סוף תמלול הכתבה: זוכרים את משה סילמן

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס