תמלול הכתבה: ראיון בלעדי עם הוריה של רייצ'ל קורי

סינדי קורי: מה שקרה לרייצ'ל ב-2003, כל השופטים הסכימו שנגרם שם נזק, נגרם נזק חמור לרייצ'ל.
קרייג קורי: ישנם מספר גורמים פרטיים בממשל הישראלי שהיו אדיבים באופן אישי אלינו. בזמן שרייצ'ל נהרגה הקונסול הכללי של החוף המערבי התקשר אלינו והציע את תנחומיו, אבל מאוחר יותר הוא הבהיר לנו שזה היה אישי ולא מייצג את עמדת הממשלה. ראינו דברים שהממשלה הישראלית הראתה לחברי קונגרס ולשגרירות האמריקאית, והם שקרים מובהקים במודע. אני יודע שרה"מ שרון למשל אמר לנשיא בוש שתיערך חקירה אמינה ושקופה להריגתה של רייצ'ל וזו לא רק הדעה שלי, אבל זו העמדה של הממשל האמריקאי שחקירה כזאת מעולם לא בוצעה.
סינדי קורי: עברנו הרבה שלבים שונים בתיק הזה, אני חושבת שדברים יכלו להיעשות אחרת, אני חושבת שלא לקחו אחריות, לכל אורך הדרך רייצ'ל הואשמה בהרג שלה עצמה, מבלי להביא בחשבון את האחריות של כל המעורבים, בצבא וכן הלאה. בזמנו הסתכלתי באינטרנט אולי רייצ'ל יכולה להתנדב במקום אחר, הודו או מקום אחר, כי יש לנו משפחה בהודו. זה היה מאוד חשוב לה לעשות עבודה משמעותית בחיים שלה ואני לא יכולתי לא לרצות את זה גם עבורה.
קרייג קורי: אני גאה בדרך שבה היא ניסתה לעבוד עם האנשים פה, בעזה, ולהציל את הכבוד שלהם, את הבתים שלהם. כשהיא הגיעה לזו הייתה תקופה אלימה במיוחד, גם כאן בפיגועי התאבדות וגם בעזה כשנהרסו בתים.

סוף תמלול הכתבה: ראיון בלעדי עם הוריה של רייצ'ל קורי
 
 

הוספת תגובה לכתבה

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס