תמלול הכתבה: זולוד

 

כתב: היופי במוזיקה שכל אומן או להקה, מביאים את החלק שלהם לעולם, במקרה שלנו שתי מילים- זו לוד. הרכב ההיפהופ הצעיר והעוצמתי שמביא בין היתר את המחאה החברתית לרחובות.

קטע משיר: "בואנה בואנה, גבר אל תבוא אלי בפוזה, כולך דיבורים אני בגובה, אף פעם לא ידעתי מה זה שובע, עושה את הראפ פה בנורמה, ביטים דופקים את הראש שלך, בא משכר כמו וודקה, התחלת ת'באטל קיבלת ת'נוק אוט.

זולוד ענאן: אנחנו זולוד, אנחנו חברה מהעיר לוד, האמת שאנחנו מכירים אחד את השני מאז שהיינו קטנים בעצם, גדלנו ביחד אפשר להגיד, ומה שחיבר ביננו זה היה המוזיקה, כולנו כזה עשינו ראפ, והתחלנו לקחת את זה יותר ברצינות, ועכשיו אני חושב ככה בשנתיים האחרונות התחלנו להוציא חומרים החוצה לעולם, והתחלנו להופיע ולרוץ עם כל מה שאנחנו עושים.

קטע משיר: "וואלק על מה ת'מדבר, וואלק על מה ת'מדבר, וואלק על מה ת'מדבר, אנ'לא מבין, סתום את הפה.

זולוד אדם: התרבות הזאת שאני מדבר עליה זה היפ הופ, וזה ראפ, זה גרפיטי, זה ריקוד, זה דיג'יי, אתה מבין, וכאילו יש איזה שפה משותפת, גם אם אתה עושה איזה אלמנט אחר, יש איזה שפה משותפת. יש כבוד ויש עקרונות כאלה של אתה יודע אהבה, ולפזר אהבה, ולהיות חיובי, ושבאים מישהו ממעגל שהוא חיצוני יותר נגיד איזה כתב, ואנחנו באים ומספרים לו את הדברים האלה, כאילו זה לא... זה לא מה שקונה אותו, ויש לו את הפרצוף הזה של "וואלה אחי תשמע זה לא רייטינג, אתה מגניב, אתה ערבי, אתיופי, איזה מגניב זה כאילו, זה ישר ימשוך אנשים" אתה מבין, אבל לא, אני רוצה שתשמע מה אני כותב, מה אני חווה, אני רוצה שתשאל אותי איך היה היום שלי, ולא "בוא תספר על הרקע שלך", וכבר סיפרתי את זה 500 פעמים אתה מבין.

טדי נגוסה: שמע איך שאני רואה את זה אחי, מה שאתה עושה כאומן אחי זה מניפה, לפרוש כמה שיותר, שיראו כמה שיותר צבעים ממני אתה מבין, אני בחור אתיופי בן 23, חי פה בלוד, ויש גם את החלק הזה בי שאתה יודע, המוזיקה היא אני, אז אם המוזיקה היא אני אז כאילו אין מה לעשות, יש גזענות אחי, אתה רואה חרא, עוברים עליך דברים, וזה מוקרן דרכי אתה מבין, כי אני, אני חווה את זה בסופו של דבר, ואני לא יכול להתעלם מזה, וזה בטח גם ישמע במוזיקה שלי אתה מבין.

קטע משיר: הם רוצים אותי כנוע, עם אזיקים על הידיים, שמים עלי 10 אלף עיניים, רואים בי כולה צבע אז דוחפים 'תי לשוליים, הם הסיבה לזה שאני לא שם זין.

טדי נגוסה: הכוונה שלנו הייתה היא שגזענות היא משהו ששוכן בתוך מוח של בן אדם אחי בלי קשר מי אתה, מה אתה, אתה יכול להיות הכל, זה משהו שהוא רדום פה במאחורה אחי והוא קיים אצל כולם לא משנה מה.

קטע משיר: אני זה הסיכון, זה הצבע הלבוש, אני תעלומה אז תביאו ת'בילוש, אני זה העילה לא צריך ת'צו חיפוש.

זולוד ענאן: אז אני רוצה להגיד לכל מי שמתעסק באומנות, בראפ, בהיפהופ, לא משנה מה, תמשיכו לעשות את מה שאתם אוהבים לא משנה מה זה, כל עוד תתמידו בזה ותמשיכו, ואם זה מה שאתם אוהבים תמשיכו עם זה עד הסוף, אתם תראו תוצאות, אולי זה לא ביום הראשון, לא בשבוע הראשון, לא בשבועיים הראשונים, אבל אם אתם מתמידים ועושים את זה, התוצאות יגיעו מעצמם. העולם יעשה הכל כדי שהתוצאות יבואו.

כתב: אז כמו שראינו גם אצלנו בישראל יש אומנים שהמוזיקה שלהם מלאה במחאה ומסרים לחברה שלנו, אם גם לכם יש נושאים שמרגיזים אתכם בחברה הישראלית, וחולמים שהמצב ישתנה, נסו לעשות זאת דרך שירה, זה עובד.

סוף תמלול הכתבה: זולוד
 
 

הוספת תגובה לכתבה

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס