תמלול הכתבה: מחאה נגד שיטור יתר כלפי העדה האתיופית

מפגינים: מדינת משטרה, מדינת משטרה, מדינת משטרה, מי שלא קופץ שוטר, מי שלא...
מפגין: הוא לא רצח איזה ציפור שנמצאת בעץ, הוא רצח בן אדם, מה קרה, כאילו שלא קרה כלום.
מפגין: חברים יש פה מדרון חלקלק וזה יגיע לכל אחד, בכל שכוות האוכלוסייה.
פגינות (שלומית, ענת, ושלי): אנחנו פה במטרה למחאות נגד שיטור יתר כלפי בני העדה האתיופית, זה לא מקרה ראשון. אנחנו נורא שמחות לראות שיש פה עוד מגוון של אנשים לאו דווקא מהעדה, זה מאוד חשוב, זאת לא מלחמה רק שלנו, זאת מלחמה של כולם, צריך להגיד את זה עוד פעם, זה חשוב, ודי נמאס, נמאס, נמאס לנו מהשיטור יתר כלפי העדה האתיופית, נמאס מהאפליה הממסדית, מהגזענות הממסדית.
מיכל אברה סמואל: באמת למחאות על החוסר הוגנות, שעושה המשטרה כלפי יוצאי אתיופיה.
רותם: אנחנו רואים שוטר ברחוב, אנחנו מפחדים וזה לא אמור להיות ככה, הם אמורים להשרות בנו ביטחון, וכן יש מקום לשפוט שוטר במצב לחץ, כי כאן הוא נמדד, במצבים כאלה, ובמצב הזה הם פישלו, והדבר הכי אבסורד ולמה אנחנו כאן, זה כי המשטרה לא עושה שום דבר, והבן אדם הזה עוד משמש כשוטר.
מולוגטה: קמים וועדות פעם אחרי פעם, וועדה לא משנה, זה לא שאנחנו רוצים עוד וועדה, אנחנו צריכים מעשים, מעשים שיגנו עלי כאזרח, על החברים שלי, על השכנים שלי, על האוכלוסייה כאזרח.
מפגין: חברים יקרים תודה רבה לכל מי שהגיע, נא לבוא ולהתקדם אחרי הרכב אנחנו יורדים לאיילון.
מולוגטה: בוא נסתכל על התקשורת, אבל אני אומר לך באמת, דוגרי, התקשורת לא תגיד ישראלי, היא תגיד ממוצא אתיופי, אבל בואנה האנשים האלה נולדו פה. אין להם שום קשר לאתיופיה, אז מאיפה, הסטיגמה הזאתי גם התקשורת מייצרת אותה.
מפגינים: לא זזים מאיילון עד שלא יהיה שוויון, לא זזים מאיילון עד שלא יהיה שוויון.

סוף תמלול הכתבה: מחאה נגד שיטור יתר כלפי העדה האתיופית

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס