תמלול הכתבה: לא מפנים את הלחי השנייה

קריאות בהפגנה: בגלל קיצוץ בתקציבים ילדינו לא לומדים!
קלאודיו קוגון: השר נפתלי בנט כתב בדף הפייסבוק שלו שכולם חזרו לבית הספר. זה לא כך, אנחנו רואים פה מאות ילדים ויש אלפי ילדים בבית שלא חזרו לבית הספר. הסיטואציה כרגע זה שבתי הספר הנוצריים בארץ לאורך השנים מקצצים אותם ב 49% לאורך השנים. סך הכל כיום התקציב שלנו זה 29%. פנינו למשרד החינוך, פנינו למנכ"לית, פנינו לכבוד השר נפתלי בנט, כל הבקשות נופלות על אוזניים ערלות.
33 אלף ילדים נשארו בבית ויחד איתם 3,000 מורים. האחראים היחידים למחדל הזה זה משרד החינוך.
מוסה סבא: מצד אחד מקצצים באופן משמעותי ביותר בתקציב, מצד שני מונעים ממך לגבות שכר לימוד יותר גבוה, המסקנה – לסגור את בתי הספר.
מריאן לזארוב: זה בית הספר הכי טוב שיש ביפו ואני לא יודעת לאן אני אוכל ללכת. זה כמו הבית השני שלי.
מוסה סבא: יש ניסיון של הידברות בין נשיא המדינה עם האפיפיור שהוא כרגע נמצא בוותיקן, יכול להיות שזה יזיז משהו. אנחנו מאוד מקווים כי אנחנו יושבים בבתים עם הילדים, לא עובדים, הילדים משועממים, ופשוט נגרם נזק יום-יומי.
מהא אעבד: אלטרנטיבה אחרת אנחנו לא רוצים. הדבר היחיד שאנחנו נחשב כאזרחי המדינה. רוצים שוויון עם כל בתי הספר בארץ.
מוסה סבא: נשיא המדינה עם שר החינוך נפגשו איתנו שבוע לפני תחילת הלימודים. הובטח שידונו, הובטח... אפילו נשיא המדינה אמר שאבא שלו היה בוגר בית ספר טרה סנטה בירושלים. זה רק מראה עד כמה בתי הספר האלה חיוניים. בן של נשיא יצא בוגר בית ספר טרה סנטה, זה אומר משהו לגבי בתי ספר, איכות בתי הספר.
רוקאיה אבו רביע: הילדים זה העתיד שלנו, וברגע שהם לא תומכים בנו ולא תומכים בעתיד של הילדים שלנו זה אומר שהם רומסים אותנו ולא יהיה לנו עתיד.
משתתף בהפגנה: המדיניות הזו תוביל, בצער אני אומר, לסגירת בתי הספר, ואוי וי זה למחוק היסטוריה.
ח"כ דב חנין: אנחנו מודאגים ואנחנו חוששים שחושך גדול מאיים לרדת על הארץ הזו. אבל בתוך החושך הזה יש נקודות של אור שנוצצות כמו יהלומים, ואלה בתי הספר האלה. המדינה היתה צריכה להגיד תודה לבתי הספר האלה ולא להילחם בהם.

סוף תמלול הכתבה: לא מפנים את הלחי השנייה

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס