תמלול הכתבה: כלואה בביתה

ח'ייראת יאג'י: בעצם נתנו לי דירה, אבל זה בית סוהר ממש גדול. נתנו לי דירה עם 7 מדרגות והם יודעים שאני לא יכולה לעלות אליהן. כל המסמכים שלי אומרים, זה ממש קשה לי. אני לא יכולה לעלות מדרגות! אני עולה מדרגות, אני נופלת, אני רוצה לרדת במדרגות, אני נופלת. השכנים מרימים אותי מהרצפה. הרופאים המליצו לי שאני צריכה לעשות רמפה, שיהיה לי קל בבית, שאני לא אהפוך אסירה בתוך הבית שלי. ומאז אני רצה אחרי חלמיש שכן יתנו לי, שיעזרו לי לעשות רמפה.
כתבת: את דיירת חלמיש?
ח'ייראת יאג'י: אני דיירת חלמיש כן. וכל פעם היו מוצאים לי סיבה, תביאי את הפתק הזה, תביאי ניירות, תחתימי, והייתי עושה הכל, ואף אחד לא... ומשרד הבריאות כן המליץ שתיהיה לי רמפה, שכן תיהיה לי נוכחות ושאצא מהבית לעבוד. אני קיבלתי מכתב מחלמיש, שהם מבטיחים שכן יבנו לי רמפה. ועל סמך זה הייתי בטוחה שהם כן הולכים, שהם כן בונים לי רמפה שכן עושים את כל העבודות. גם מנכ"ל חלמיש היה אצלי בתוך הבית, וגם הבטיח לי בתוך הבית שהוא תומך בי. הבטחה לא דובים ולא יער, אף אחד לא עשה כלום.
כתבת: ואז מה קרה בעצם?
ח'ייראת יאג'י: ואז הילדים החליטו שכן יקחו את ההחלטה וכן ישפצו, וכן יבנו לי רמפה. את הרמפה בנינו כמעט לפני 6 חודשים. וכשהתחלנו לעבוד, הם באו אחרי 10 ימים ועצרו את העבודה. היינו בבית משפט, ובית המשפט ביקש מחלמיש שכן יתן היתר לבניית הרמפה. הלכתי לחלמיש והתעקשתי וישבתי שם וביקשתי אישור בכתב,
שיתנו לי מכתב שהם כן מטפלים בעניין. נמאס לי, נמאס לי מכל הסיפור הזה.
כתבת: מה היית רוצה?
ח'ייראת יאג'י: פיתרון, מה אני מבקשת? חופש? לצאת מהבית שלי? זה החיים שלי. אם הם לא יכולים לבוא לתת לי דירה, באותו רגע זה לא דירה, זה כלא.

סוף תמלול הכתבה: כלואה בביתה

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס