תמלול הכתבה: מצעד בעלי החיים הגדול בהיסטוריה!

קריאות בצעדה: צדק, חמלה, טבעונות!
קובי כשדי: הילדים שלנו צריכים לדעת מאיפה בא האוכל שלנו.
עומרי פז: אין לנו ספק שברגע שנגיע למשרד החינוך, אנשים יפסיקו לצרוך מוצרים מהחי כי הם פשוט לא עושים את הקשר בין מה שהם אוכלים למה שקורה לבעלי החיים.
מיקי חיימוביץ': אני חושבת שמה שאנחנו צריכים זה ליצור חינוך לחמלה.
יהלי הילדסהימר: בגן למשל עושים שטיפות מוח, הכלב חי במלונה, הפרה חיה ברפת - וזה ממש לא נכון. הכלב לא חי במלונה, הוא חי בבית, הפרה חיה בטבע.
קובי כשדי: בילדות שלנו הם היו החברים הכי טובים שלנו. באיזשהו שלב אנחנו הפכנו להיות האויבים הכי גדולים שלהם.
מיקי חיימוביץ': לא ידעתי באמת עד כמה התעשייה הזאת אכזרית, וברגע שהבנתי את המשמעות של תעשיית החלב ותעשיית הביצים זה היה ברור לי לגמרי שאני לא יכולה להמשיך לאכול, לא חלב ולא ביצים.
גדי וילצ'רסקי: מגיל קטן מתכנתים אותנו שיש הבדל גדול בין הפרה שאנחנו רואים באחו ומלטפים אותה, לבין ההמבורגר הקפוא  שנמצא בסופר. יש כל מיני פרסומות כאלו של תרנגול שעושה ככה שהוא מבסוט, לא!
קובי כשדי: היום מלמדים אותם שהפרה נותנת לנו חלב ושהכבשה נותנת לנו צמר ושהתרנגולות נותנת לנו ביצים. הם לא נותנים לנו שום דבר, אנחנו פשוט לוקחים מהם. ילדים שיודעים שהשניצל שלהם בא מתרנגולת לא רוצים לאכול שניצל.
קריאות בצעדה: צדק זה גם לאכול בלי שאף אחד יסבול!
בשר זה רצח, הפסיקו את הטבח!
גדי וילצ'רסקי: אני צועד למען מי שצריך שיצעדו בשבילו. זה יכול להיות בן אדם חולה או נזקק או נכה או תרנגול.
עומרי פז: המשוואה מאוד פשוטה: אפשר לאכול מוצרים שפוגעים והורגים בעלי חיים ואפשר לאכול מוצרים שלא. כל מה שצריך לעשות זה כשאתה מגיע לסופר פשוט קח את המוצר שלא פוגע לעומת המוצר שפוגע
מיקי חיימוביץ': אנחנו רוצים להתחיל במיצג הגדול ביותר שנעשה פה בארץ. כשאני אתן לכם סימן, יש פה כמה אנשים שבאמצע שעומדים עם דפים אדומים, כולם מתבקשים להרים מעל הראש, כולם להרים!
קריאות בצעדה: צדק, חמלה, טבעונות!
מיקי חיימוביץ': שכל ישראל תשמע אתכם
קריאות בצעדה: צדק, חמלה, טבעונות!
גדי וילצ'רסקי: חופש לכולם, כולל לבעלי החיים.

סוף תמלול הכתבה: מצעד בעלי החיים הגדול בהיסטוריה!
 
 

הוספת תגובה לכתבה

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס