תמלול הכתבה: איך לחפש כתבות באתר החברתית?

עדי: אתר הטלוויזיה החברתית מכיל אלפי כתבות. אז איך ניתן למצוא תוכן ממוקד באתר?
קריינות: נכון, אתר החברתית מכיל באמת אלפי כתבות ווידאו וטקסט בנושאים שלרוב אינם נמצאים בכלי התקשורת המרכזיים בישראל. האתר משרת גם פעילות ופעילים חברתיים, מורים, אנשי אקדמיה ותקשורת. הכתבות שמופקות בטלוויזיה החברתית ניתנות לשימוש חופשי לכולם תחת רישיון Creative Commons.
עדי: אז איך באמת מחפשים?
קריינות: ראשית – באזור החיפוש – נקליד לדוגמא את המילה "עוני". התוצאות שיתקבלו יכילו את כל התכנים עם המילה "עוני" בסדר כרונולוגי. ניתן לסנן את התכנים לפי האזורים באתר. נלחץ לדוגמא על "כתבות הווידאו" ובכך נצמצם את תוצאות החיפוש רק לתכני ווידאו עם המילה "עוני". אם נלחץ על כותרת הכתבה – נגיע לדף הכתבה ושם נמצא כלי סינון רבים. כאן ניתן להציג תוכן נוסף ששייך לסדרה שאליה משויכת הכתבה או לנושאים של הכתבה. 
עדי: שימו לב שכל כתבות הווידאו מתומללות, למעט הרצאות, כן?, יש גבול.
קריינות: זה אומר- שניתן לחפש מילים ספציפיות על-ידי לחיצה של Ctrl F וכך למצוא אותן בתמלול הכתבה!
עדי: אה, כן, ומשהו חשוב - כתבות רבות מתורגמות לשפות שונות, כמו ערבית, אנגלית, צרפתית, גרמנית ועוד.
קריינות: כאשר נמצאים בדף כתבת ווידאו – ניתן להבחין בפינה שמעל הנגן, בשפות הנוספות שהכתבה זמינה בהן. לחיצה על השפה הרצויה תוביל אותנו לסרטון.
עדי: עד כאן זה היה פשוט. עכשיו למתקדמות שביננו, כנסו לחיפוש המתקדם.
קריינות: כאן ניתן לסנן תוכן על ידי הצלבת מספר קריטריונים – לדוגמא – נחפש את כל כתבות הווידאו בהם מופיע ח"כ דב חנין תחת הנושא בדואים, בשנת 2017 הכוללות כתוביות בשפה העברית. אגב, אם בא לכם לצפות בכתבה דווקא ביוטיוב, או בפייסבוק לצורך שיתוף או תגובה – לחצו על יוטיוב או על פייסבוק.
עדי: רוצים להאזין בהרצאות במצב של פודקסט? כאשר הטלפון נמצא בכיס, אתם הולכים על חוף הים? לכו על זה... הסאונדקלאוד שלנו יעבוד ברקע כל הזמן. כמובן שכל כלי החיפוש שהצגנו מתאימים גם עבור מכשירים ניידים.
קריינות: אם תרצו- אפשר לשתף כל כתבה בווטסאפ, בטוויטר, בטלגרם ובמייל ישר מהאתר.
עדי: צפייה מעניינת - וחיפוש יעיל!
קריינות: להרשמה לקבלת ניוזלטר שבועי, להתעדכן בכל הכתבות החדשות והעדכונים שלנו, כנסו ליצירת קשר דרך האתר.

סוף תמלול הכתבה: איך לחפש כתבות באתר החברתית?

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס