תמלול הכתבה: לרפואת בני משפחת דוואבשה

ליאורה אזרחי-ורד: בן אדם מה לך נרדם, קום קרא בתחנונים.

רני יגר: אנחנו באנו כאן ביחד להיות כאן הערב, להתפלל בציבור, וזו משמעותה בדיוק של תפילה בציבור, לבקש כאן רפואה לאם ולמשפחת דוואבשה.

רפאנו ה' ונרפא, הושיענו ונושעה, כי תהלתנו אתה, כי אל מלך רופא נאמן ורחמן אתה. ברוך אתה ה' רופא חולים.

גדי גבריהו: מי ששורף מסגדים ומי ששורף מנזרים ומי ששורף כנסיות, בסוף גם ישרוף בני אדם. מאז דצמבר 2009, הוצתו וחוללו 43 מסגדים, כנסיות ומנזרים ורק באחרון בטבחה, נמצאו המציתים והועמדו לדין. על כל ה-42 אנחנו לא יודעים.

חוסין דוואבשה: בשם אלוהים הרחמן והרחום, אל תחשוב כי הנהרגים לשם אלוהים מתים המה. לא, כי חיים הם, ואצל אלוהים פרנסתם. ונאחל החלמה מאללה לאמי ולאחי אחמד. תודה לכולם, למי שנכח בתפילה הזאת. תודה לכם.

רפי וולדן: אחד הדברים המזוויעים ביותר, בתוך הסיטואציה הזאת, זה שהדברים נעשים כביכול בשם התורה, כביכול לשם שמיים. אותם המנוולים עם הציציות הגדולות מתעופפות ברוח והכיפות הגדולות, עושים את מה שהם עושים, עושים את העוול, עושים את הפשעים שלהם, כביכול כדי להאדיר את שם התורה. אין חילול שמיים יותר גדול מזה. אנחנו דורשים, ראשית, ממערכות אכיפת החוק, לפעול באותה היעילות כנגד הפושעים, כנגד הטרוריסטים היהודים, כפי שפועלים כנגד הטרוריסטים הערבים.

פגי סידור: יש דברים, שבמדינה שמתיימרת לייצג את העם היהודי,אי אפשר לעבור עליהם לסדר היום. רצח הוא דבר שאנחנו לא יכולים לקבל בקרבנו.

אילן בקרוביץ': בבוקר למקרא הידיעה על מותו של התינוק עלי דוואבשה גופי נהדף לאחור. עכשיו זה לא העט שכותב, אלא הלב שמדמם. את דבר מותך בידי מי שליבם הפך אבן. לא הספקנו להיפגש, בוודאי לא היינו נפגשים במשך זמן חיים שלם. מהם עושים הייתי יושב לידך ומדבר אל גופך המת, השרוף, החרוך, אנא סלח לי על פאר המליצה הארור, אבל הייתי יושב יחד איתך ושואל: "מה הם עושים למען השם".

קהל: עושה שלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו ועל כל עם ישראל ואמרו, אמרו אמן.

סוף תמלול הכתבה: לרפואת בני משפחת דוואבשה

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס