תמלול הכתבה: גשרים במקום חומות

רמי אלחנן: היום היה לנו כנס של בוגרי פרויקט הנרטיבים שלנו, והחלטנו שאת האירוע המיוחד הזה נסיים בצעדת הזדהות עם תושבי וואלג'ה, בגלל האסון הגדול שמתרחש עליהם כל יום, האדמות שנלקחות, הבתים שנהרסים.
קריאות בצעדה: די די לכיבוש, כן כן לשלום!
סהרה עואד: אנחנו הולכים לעשות  עכשיו הפגנה כדי לנסות להעביר את המסר לכל הפלסטינים ולכל הישראלים ולהעביר אותו הלאה לכל העולם שאנחנו הפלסטינים רוצים להגיע למצב של שלום ולהפטר מהמצב שישראל יוצרת וההרס שהיא גורמת לפלסטינים.
איברהים עואד: אני באתי לפה יותר מפעם אחת בשביל לשחרר את אדמתנו פלסטין ובשביל שאנחנו הילדים הפלסטינים התמימים נוכל לישון בשלווה.
קריאות בצעדה: מבית ג'אלה לבלעין, חירות חירות לפלסטין!
די לכיבוש!
רמי אלחנן: אנחנו הולכים לפה בלב שלם ובהזדהות מלאה, אבל בכפר יש הרבה כעס והרבה עלבון והרבה מטענים, ולא נראה להם לקבל את פנינו, לחלק הזה שהתקומם נגדנו עכשיו. אני לא שופט אותם, אני לא יכול לשפוט אדם בצערו. אני חושב שההזדהות שלנו לא נפגמה במאומה, אנחנו מבינים את הכעס, אנחנו מבינים את הצער, אנחנו מושיטים יד של שלום ושל תמיכה לאנשים שהבתים שלהם נהרסים כל יום, שהילדים שלהם נהרגים כל יום ושהאדמות שלהם מוחרמות ושהחומות נבנות להם בתוך החלונות. ואנחנו נמשיך להזדהות איתם ונמשיך להיות סולידריים עד שהחומה תישבר ותיפול, עד שיהיה שלום.
קריאות בצעדה: די די לכיבוש, כן כן לשלום!

סוף תמלול הכתבה: גשרים במקום חומות
 
 

הוספת תגובה לכתבה

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס