תמלול הכתבה: לא זה לא מספיק – תקציר

נועה לוי: קליין בספר שלה באמת אומרת לא זה לא מספיק, אני חושת שהיא מתייחסת ספציפית לאירוע היסטורי עולמי שכולנו פה, אני חושבת טולטלנו על ידיו, והוא גל המחאות של 2011. שבארץ כמו כמעט בכל מקום אחר בעולם היה נראה לרגע כגל של תקווה, התנגדות המונית. המוני אנשים קמו ואמרו "לא!". לא יכול להיות שהשלטונות האלה ימשיכו לדכא אותנו. לא יכול להיות  שהמשברים הכלכליים האלה, שבעלי ההון גרמו להם, אנחנו נשלם עליהם. כל הדברים האלה העמים התייצבו נגדם ואמרו לא. וכמו שהשם של הספר הזה אומר לא לא הספיק. אמרנו לא וזה לא הספיק.
ישי מנוחין: ודיברתי עם האנשים שאירגנו את המאבק לצדק חברתי בשנת 2011, למה אין התייחסות הן לפלסטינים בישראל והן לפלסטינים בשטחים וזה האותו דבר. המסר המרכזי שלה בספר זה שלא תלמדו לעבוד ביחד לא תצליחו.
ברק כהן: רוב יושבי ויושבות הארץ הם לא שותפים בצורת המשטר. וכשאני אומר רוב יושבות ויושבי הארץ זה כולל אנשים כמוני, זה כולל את מי שאינם יהודים, וזה כולל את מי שהם יהודים שהקב"ה הוא הריבון בישבילם ולא הלאומיות.
ענת מטר: ומי שמתבייש להגיד סוציאליזם ומי שמתבייש בכלל לדבוק במשהו שקיים כבר ורק חושב כל הזמן איך ללכת קדימה ואיך להמציא את הגלגל מחדש. אז אני חושבת שזה ממש מסוכן ובעייתי. ואני חושבת שסוף הספר בדיוק מראה לנו מה קורה כאשר אנחנו לא מכבדים גם את העבר האדום.
ג'עפר פרח: אז אנחנו מחפשים בעיות. כשאני מגיע לנתב"ג, אני תמיד עם השפם שלי נכנס לשם ומחכה לשאלה איפה הדרכון שלך ואני מתחיל את השיחה הזאת. והילדים שלי לא אוהבים את זה אבל אני מתחיל גם לעשות את זה. כי חלק מזה זה ההתנהגות האישית שלך, איך אתה לוקח אחריות באמת לחנך את השוטר שמרביץ לך והשוטר שעוצר אותך.
עודה בשאראת: המסר של הספר, שכל אלה שניזוקים מהגל הקפיטליסטי החדש, אם זה בסביבה ואם זה בכלכלה ואם זה בעמים צריכים להתאחד. וקריאתו של סנדרס האחרונה, להקים גוף כזה או קואליציה עולמית היא הדרך הנכונה. תודה רבה לכם.

סוף תמלול הכתבה: לא זה לא מספיק – תקציר

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס