תמלול הכתבה: ימולאו דרישות האסירים השובתים

קריאות בהפגנה: "מתעללים באסירים, הפושעים הם השרים"
"דמוקרטיה לא בונים במעצרים מנהליים".
ענת מטר: חלק מהדרישות זה להחזיר להם תנאים שכבר היו להם ונלקחו מהם. לימודים באוניברסיטה הפתוחה, ביקורים, יותר ביקורים ותנאים למשפחות המבקרות.
יונתן פולק: את האופציה לנהל שיחות טלפון עם המשפחות שלהם, ממש הדברים הבסיסים ביותר.
ענת מטר: ועוד דרישה מרכזית אחת שחשוב להזכיר זה הפסקת המעצרים המנהליים. מעצר מנהלי הוא מעצר ללא משפט שיכול להינתן לתקופה של חצי שנה אבל יכול גם להימשך אחרי עוד חצי שנה שוב חצי שנה שוב כמה חודשים ושוב כמה חודשים ובעצם יכול להגיע למספר שנים כאשר העציר לא יודע למה הוא נמצא שם, לכמה זמן הוא נמצא שם ומה העילה בכלל למעצרו.
סיגל קוק אביבי: הציבור הישראלי בכלל לא מכיר בזה שיש פה רדיפה שיש פה דיכוי שיש פה צורה של דיכוי כנגד האוכלוסייה הפלסטינית.
עוברי אורח: לשחרר רוצחים עם דם על הידיים, לשחרר אותם?
רוצחים הם אומרים אסירים, איזה אסירים?
אתה פושע
סיגל קוק אביבי: לגיטימי בעיניהם שעוצרים אנשים, שמכניסים אנשים למעצר מנהלי, זה נראה להם כלי תקין. מזדעזעים כשזה כמובן קורה, כשזה... שיש איזה ישראלי שנעצר במעצר מנהלי.
מייסא ארשיד: המאבק שלהם הוא לתנאים מינימליים במקרה הספציפי הזה, כחלק בלתי מופרד מהזכות לכבוד, בני אדם וזכותם כמובן לחופש בקונטקסט הפוליטי ובהקשר הפוליטי של המקום הזה.
יונתן פולק: מה שאנחנו צריכים לעשות זה לתמוך באסירים בכל דרך שאפשר. פה בתל אביב, בהצטרפות למהומות בשטחים, בהפרת הסדר, בכל דרך שזמינה לנו חייבים לומר המצב הזה הוא מצב חמור ודחוף וחייבים לפעול עכשיו.

סוף תמלול הכתבה: ימולאו דרישות האסירים השובתים
 
 

הוספת תגובה לכתבה

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס