תמלול הכתבה: אומרים לא לכחלון

קריאות: נאבק לא נעצור, שוד הגז לא יעבור!

הציבור לא מטומטם הגז הזה הוא של כולם!

לא למדינה של טייקונים!

מפגין: אנחנו רוצים להנות מהרווחים, זה הגז שלנו. זה הגז של העם, זה לא שייך לטייקונים.

מיכל: תשובה יצחק הפריט את דלק נדלן מבעוד מועד מחברת דלק, ועשה תספורת של 1.4 מיליארד שקל לממן את הקידוחים. מכספי הפנסיות, מכספי זקנים.

עודד הון: ממשלת ישראל הפכה לזונה. היא מוכרת את אזרחיה.

אורלי בר לב: מניפולציות, דיסאינפורמציה, תעמולה, שהטייקונים וחבריהם בממשלה שופכים על הציבור כדי לבלבל אותו. השוד הכי גדול שיש במתווה הזה זה העובדה שמאפשרים לברוני הגז לקחת את משאב האנרגיה, לקחת את הגז ולייצא אותו החוצה תמורת פירורים בשבילנו. ואז אנחנו נישאר בלי משאבי אנרגיה שהם גם זולים, גם נקיים יותר וגם שלנו.

ירון בן-נון: הנזק שמונופול הגז כמונופול יגרום לכיס שלנו נאמד ב-100 מיליארד שקלים.

אורלי בר לב: אנחנו נמצאים חודשיים מאז שהתפטר הממונה על ההיתרים העסקיים במחאה על מתווה הגז.

ירון בן-נון: איך זה יכול להיות שראש הממשלה שלנו שבמקום לגבות את הממונה על הגבלים העסקיים בכל כוחו, גורם להתפטרותו ומשתמש בכל כוחו ותבונתו הפוליטית לעקוף, לבטל, לדרוס ולמחוק אין בית הדין להגבלים עסקיים.

קריאות: הון, שלטון, עולם תחתון!

לא נותנות ת'גז לטייקונים!

שוד, שוד, שוד, שוד, שוד!

אורלי בר לב: זאת אומרת יש כבר דו"ח של מבקר המדינה, שמדבר שכל ההתנהלות שלה מדינה בנושא משק הגז כושלת, ועכשיו הם הולכים להעביר הסכם שיחזיק מעמד דורות קדימה וישפיע על ילדינו ונכדינו.

ירון בן-נון: נבחר ציבור שמבטיח לי שהוא ילחם את מלחמתם של החלשים וכשהוא מגיע להיות שר אוצר, הוא מפנה עורף לכל ההבטחות שלו.

אורלי בר לב: 050-684-55-84 זה הטלפון של שר האוצר משה כחלון, זה הזמן להזכיר לו מה הוא הבטיח: לפרק מונופולים, להיות חברתי, לפעול עבורנו. סמסו לו עכשיו.

 

קריאות: הון, שלטון, משה כחלון!

סוף תמלול הכתבה: אומרים לא לכחלון
 
 

הוספת תגובה לכתבה

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס