תמלול הכתבה: זנות הורגת

מרב מיכאלי: זאת סולידריות, להבין שכולנו באותה סירה . כולנו חברות באותה סירה, על אותו רצף שבו אנחנו נאבקות נגד דיכוי מיני מכל הסוגים, הגיע הזמן שנשים על השולחן בכל הכוח את המאבק שלנו נגד הזנות.
יובל גולדנברג: שדה קוצים, שדה חרב.
נעמה רבלין: ביום חמישי קיבלנו הודעת ווצאפ על אישה שהתאבדה ברחוב הירקון 98. הירקון 98 הינה זירת זנות ידועה. בסלעית אנחנו עורכים סיורים בזירות זנות וגם בדירה הזו ביקרנו. פגשנו נשים כבויות, נשים שהייאוש הוא החבר הכי טוב שלהן ותחושת האין מוצא מלווה את היום יום שלהן. ג'סיקה בחרה לשים קץ לחייה בחדר בו חיה וקיבלה עשרות גברים בלילה. אין אמירה חזקה מזעזעת מזו.
ביאטריס רוזן כץ: אנחנו כבולות בשרשראות ברזל מולבנות במשך אלפי שנים על ידי חברה שמחרישה מול צעקתנו. שבה יש נשים מותרות. שניצולן מותר שהאישה שווה פחות, שיש עליה זכות קניין, שהיא חפץ. איפה החמלה? איפה ערבות הדדית? לאן נעלמו זכויות האדם לנשים הלכודות בזנות? זו עבדות, זה שבי, זה אונס. הראש לא יכול להבין, הלב לא יכול לשאת את הסבל.
אסתר עילם: אי אפשר לעשות כאן תיקון ושם תיקון. יש צורך לבער את הניצול של נשים את הרצח של נשים מיסודו.
רעות גיא: תעשיית הזנות היא התעשייה השלישית בגודלה בעולם, אחרי סמים ונשק, אנחנו לא מצליחות בכוחות שלנו להילחם בתעשייה הזו. אם אנחנו לא נעמוד חזק בתור חברה ונגיד לחברים שלנו די לצרוך מין, די להזמין חשפניות למסיבות רווקים, די ללכת למסיבות שיש בהן חשפניות, די ללכת ברחוב שונצינו, שי ללכת לבורסה, די ללכת לפוסיקאט, די ללכת לבייבי דול, די! תסגרו את המקומות האלה. המקומות האלה הורגים אותן, הורגים אותנו.
נעמה: שנים אנו אומרות שצריך לצאת לרחוב, לצאת ולהגיד בקול רם שהזנות הורגת. ג'סיקה, אם לא בחייך אז במותך, הצלחת לגרום לכולנו לצאת לרחוב ולא לשתוק יותר ולהגיד בקול רם שהזנות הורגת.
נעמה רבלין: העצרת הזאת היא מסר של החברה לנשים צעירות שלכודות בזנות שרואים אותן ושומעים אותן ובעיקר היא מסר לחברה כולה כי זנות אינה לגיטימית, ניצול מצוקה של אדם אחר אינה לגיטימית, צריכת זנות אינה לגיטימית.
מרב מיכאלי: חברת הכנסת זהבה גלאון מובילה את החוק שחלק מאיתנו חתומות עליו ונלחמות עליו כבר הרבה שנים. החוק להפללת לקוחות בזנות, והחלק השני שלו להקצאת משאבים לשיקום נשים בזנות. חברות, אל יאוש, אנחנו הולכות לשם.
מפגינות: זנות זו לא בחירה אישה פה התאבדה! לא זה לא זה זה לא זה לא – איזה חלק מהלא לא הבנת עד לפה!

סוף תמלול הכתבה: זנות הורגת

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס