הוספת תגובה לכתבה

לכתבה זו 2 תגובות באתר

  1. דוד 25 בספטמבר, 2013  בשעה 12:06

    אני ממש לא בחור שמקלל- אבל בחייאת-
    די לזייוני מוח!
    ארין בתור תושבת ירושלים- על איזה אלימות את מדברת?
    אני חי בסוסיא- עובדים ביחד איתי ערבים שהם חברים טובים.
    כשניפגשים בדרכים נפגשים באמירת שלום לבבית-
    סליחה שאני ככה מבטל את דברייך אבל תראי לי ערבי אחד שתושב מסוסיא פגע בו-
    על איזה נ"אלימות יומיומית" נראה לך שאת מדברת?
    אין ערבי שלא היה מורשה להכנס להופעה אם הוא היה בא וקונה כרטיס.
    יש כיבוש יש מציאות ויש התבכיינות הכל נכון באמת- קיבלנו את השטחים האלה במלחמה-
    לא אנחנו ממשיכים אותה- ולא אנחנו מדביקים לעצמכם כבשה שחורה על המצח.

  2. תמר 29 בספטמבר, 2013  בשעה 7:07

    דוד,
    עובדים ביחד איתך ערבים? איפה בדיוק? אז אתה פועל בניין? משום מה קצת קשה לי להאמין. אולי טיפה התבלבלת והם עובדים בשבילך, או מתחתיך?
    ואו, אמירת שלום לבבית כשנפגשים בדרכים! זה באמת מעיד על הרמוניה מושלמת. איך אמר שלום חנוך, אין מחלוקת בין עמי לתמי.
    אה הבנתי, אז כשהשכנים שלך מסוסיא או אולי אפילו אתה בעצמך יצאתם רעולי פנים עם קלשונים ופתחתם לחברים הטובים שלכם את הצורה, ועוד אינספור מקרים שמתועדים בתמונות ובסרטונים ואין שום בעיה למצוא אותם ביוטיוב – זה גם כן היה בעצם סוג של אמירת שלום לבבית! סליחה פשוט גם אני, בדיוק כמו איירין, חיה בירושלים, הבועה הידועה לשמצה שבה מעולם לא שמעו על אלימות. אנחנו חיות כאן בערבות הירוקות והמושלגות של ירושלים הנחמודת, ופשוט לא מבינות מהחיים שלנו, ולא מכירות את הקודים לאמירת שלום לבבית בעולם האמיתי, הלא הוא סוסיא.
    אה ואגב, במלחמה לא "מקבלים" שטחים. במלחמה אפשר לכבוש שטחים ולהחזיק אותם לזמן מוגבל תחת שלטון צבאי עד להסכם הפסקת אש. בזמן המוגבל הזה, אסור בתכלית האיסור להעביר לשטח הכבוש אוכלוסייה אזרחית, קרי להקים התנחלויות, על פי אמנת ז'נבה הרביעית שישראל חתומה עליה. העובדה שישראל ממשיכה להקים התנחלויות באובססיביות במשך עשרות השנים האחרונות בניגוד לחוק הבינלאומי, אולי מערערת קצת על קביעתך ש"לא אנחנו ממשיכים את המלחמה", בנוסף לכמה עובדות פעוטות אחרות.
    אבל עזוב, תמשיך לחיות בסרט שלך, שבו תושבים משוללי זכויות אזרח הסובלים מגזל חסר בושה וכן, אלימות יומיומית, הם "חברים טובים" שלך, ובו כל הכבשים לבנות. אני אמשיך לחיות בבועה שלי בירושלים הפסטורלית, ואהוד בנאי ימשיך לשיר על היום שבו לא תדובר בעולם אף שפה מלבד עברית, ובית המקדש ייבנה מחדש, ולטעון שאין שום משמעות פוליטית לאמונותיו הדתיות. הוא שנאמר, אין מחלוקת בין עמי לתמי, ועברי לידר יופיע בנוף המרהיב של מצדה!

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס