נמצאו 23 כתבות שהופקו עבור מרכז אדוה

» כתבות שהופקו עבור ארגונים נוספים

מרכז אדוה הינו מכון בלתי תלוי לחקר החברה הישראלית ולקידום רעיון השוויון והצדק החברתי. מתמקד בחקר במדיניות החברתית בישראל וניתוחה, ובוחן באופן ביקורתי את הצעדים הננקטים בתחומי התקציב, המיסוי והשירותים החברתיים - חינוך, בריאות, שיכון, רווחה, תחבורה וסביבה, וכן את השלכותיהם של צעדים אלה על החברה הישראלית כולה ועל כל אחת מהקבוצות המרכיבות אותה.

חברה     ‏11:06

האמנם משבר? – יעל חסון (לצפיה בכתבת הוידאו)  

עלה בתאריך: 01/08/2013
יעל חסון, רכזת פורום "נשים לתקציב הוגן" בכנס "האמנם משבר - ועל חשבון מי?". חסון דנה בתפיסה החברתית-כלכלית שבבסיס התקציב ובהשלכות התקציב על נשים.
שפה: 
חברה     ‏20:01

תמונת מצב 2012- שאול אריאלי (לצפיה בכתבת הוידאו)    

עלה בתאריך: 11/06/2012
אל"מ שאול אריאלי דובר בכנס של מרכז אדוה שעסק בהשלכות הכיבוש על כלכלת ישראל ובשאלה האם יש קשר בין הדרישה לצדק חברתי ובין החתירה לסיום הסכסוך.
שפה: 
חברה     ‏20:54

תמונת מצב 2012- יוסי יונה (לצפיה בכתבת הוידאו)    

עלה בתאריך: 11/06/2012
פרופ' יוסי יונה בכנס של מרכז אדוה שעסק בהשלכות הכיבוש על כלכלת ישראל ובשאלה האם יש קשר בין הדרישה לצדק חברתי ובין החתירה לסיום הסכסוך.
שפה: 
חברה     ‏24:57

תמונת מצב 2012- מרב מיכאלי (לצפיה בכתבת הוידאו)    

עלה בתאריך: 11/06/2012
מרב מיכאלי דוברת בכנס של מרכז אדוה שעסק בהשלכות הכיבוש על כלכלת ישראל ובשאלה האם יש קשר בין הדרישה לצדק חברתי ובין החתירה לסיום הסכסוך.
שפה: 
חברה     ‏25:32

תמונת מצב 2012- שלמה סבירסקי (לצפיה בכתבת הוידאו)    

עלה בתאריך: 10/06/2012
ד"ר שלמה סבירסקי בכנס של מרכז אדוה שעסק בהשלכות הכיבוש על כלכלת ישראל ובשאלה האם יש קשר בין הדרישה לצדק חברתי ובין החתירה לסיום הסכסוך.
שפה: 
חברה     ‏57:06

למי נועד החינוך המיוחד – נגה דגן-בוזגלו (לצפיה בכתבת הוידאו)    

עלה בתאריך: 09/06/2011
ההרצאה בנושא יישום חוק החינוך המיוחד בישראל ובתכנית השילוב תוך דיון בסוגיות של הפרדה מול שילוב ובקשר בין שיח טיפולי למאפיינים כלכליים-חברתיים של התלמידים ומשפחותיהם.
שפה: 
חברה     ‏1:09:54

בידול, הסללה ואי שוויון – שלמה סבירסקי (לצפיה בכתבת הוידאו)    

עלה בתאריך: 09/06/2011
הרצאתו של דר' שלמה סבירסקי - על האופן שמעצבת מערכת החינוך בישראל, באופן בלתי שוויוני, את עתידם של תלמידיה ביישובים מבוססים, בעיירות הפיתוח וביישובים הערביים.
שפה: