תמלול הכתבה: סולידריות ותקווה על הזייתונה

קריינות: ביום שלישי, ה-20 לספטמבר, הפלגנו בסירת המפרש "זייתונה", מנמל אג'אצ'יו שבקורסיקה לנמל מסינה שבסיציליה כחלק ממשט הנשים לעזה. יחד איתי היו 12 נשים ממדינות שונות, מהעולם הערבי והמערבי, בהן חברות פרלמנט, עורכות דין מומחיות לזכויות אדם, פעילות ונשות תקשורת.
פאוזיה חסן: הים נעשה יותר רגוע ואנחנו מתמודדות איתו. נהיה פחות בטראומה, בעזרת השם.
קריינות: חלקנו ארבעה תאים, סיפון ומטבח. על אף התנאים המינימליים התנאים בינינו היו טובים וחברותיים. התקלחנו במי ים וישנו במשמרות. חלקנו למדנו איך להשיט את הסירה.
ליסה גיי המילטון: הייתי ימאית גם לפני, אבל עכשיו אני ממש...
הייאט אל-ימאני: אני מקווה שנתפוס דג טונה גדול
קריינות: בהיעדר טלפונים ניידים ואינטרנט, ניהלנו שיחות עמוקות אל תוך הלילה, בעיקר על המצב הפוליטי, אי אלימות כעיקרון וכאסטרטגיה, מעמד האישה ועוד.
ליסה גיי המילטון: עשינו את זה, עשינו את זה.
יהודית אילני: בוקר טוב, כרגע ירדנו מהספינה בנמל מסינה. יש כאן קבלת פנים מדהימה על ידי הקהילה הפלסטינית במקום על ידי תומכי פלסטין, תומכי עזה. יש כאן הרבה עיתונות. ההפלגה הייתה מצוינת. האווירה היא טובה מאוד, וכולנו בתקווה אדירה שאכן נוכל להגיע לעזה, ואנחנו נתראה בהמשך הדרך.
רנטו אקורינטי: כל בני האדם נולדים חופשיים, לכן עלינו למצוא פתרון לכל מי שאינו נמצא בשלב זה.
וונדי גולדסמית': אנחנו במשימת שלום ואין בכוונתנו להזיק לישראל. מעולם לא התכוונו להגיע לחופי ישראל. אנחנו לא רוצות להיות כאן, אנחנו רוצות להגיע לעזה ואנחנו רוצות שהמצור יסתיים.
זהר רגב: יחד אנחנו נשבור את המצור ונסיים את הכיבוש. יחי פלסטין.
מיירד קוריגן מגווייר: אנחנו נביא לתושבי עזה את האהבה והאיחולים שלכם. כולנו עובדות למען חופש וזכויות אדם לתושבי ותושבות עזה. יש להם זכות להיות חופשיים.
קריינות: במסינה הנשים המצטרפות לחלק האחרון של המשט לעזה, נפגשות להיכרות ראשונה ולסדנת אי אלימות. פעילות המשט לוקחות חלק בסדרה של מפגשים עם תומכות ותומכים מקומיים מקשת רחבה. מפליטים מתנדבים ועד לאנשי אקדמיה, חברי הקהילה המוסלמית, ראש העיר ושגרירת פלסטין באיטליה. בין המשתתפות במשט חברת פרלמנט שוודית שבעצמה הייתה פליטה מצ'ילה. בין מתנדבי הקהילה בת פליטים מסרביה שגדלה בסיציליה.
מיירד קוריגן מגווייר: פלסטין וישראל הן המפתח לשלום בכל המזרח התיכון.
קריינות: הזייתונה ממשיכה בדרכה. סולידריות נשית בינלאומית בתמיכה לשבירת הסגר על עזה.

סוף תמלול הכתבה: סולידריות ותקווה על הזייתונה
 
 

הוספת תגובה לכתבה

לכתבה זו תגובה אחת באתר

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) 12 במרץ, 2017  בשעה 23:24

    כמה עיוותים !!! אני מוכן ואף אשמח לשבת עם אחת ואחד ממכם (בדרכי נועם…) ולבדוק ולהבין מאיפה כל השנאה לעם היהודי ולמדינת ישראל ??
    אין ספק שאוכלוסית עזה סובלת… אך לא בגלל ישראל. (אולי תשאלו את עצמכם, למה בכל מדינות ערב- סוריה, ירדן, מצריים, לוב, סעודיה, עירק, עזה, לבנון וכו… כל המדינות הללו: חשוכות, עניות, עם שעורי תמותה בן הגבוהות בעולם (חוץ מאפריקה)?? זה גם בגלל ישראל ????.

    ובבקשה בלי "מוסר כפול" ("אכפת לנו רק מישראל" "ישראל צריכה להיות הומנית ובמיוחד מה שעברנו בשואה").
    כל אחת ואחד ממכם שיתן לי נתונים אימפריים כי אני מוכן לתת נתון על כל דבר שתעלו (ולא לפי דעה סובייקטיבית או חוקר שבטעות מזוהה עם דעותי).
    אשמח לקבל הזמנה או התייחסות
    יוחאי

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס