תמלול הכתבה: הפללת לקוחות הזנות: בעד ונגד

דר' דרור יזהר: בהתחלה אני הייתי בעד הסדרת הזנות. אבל בתור אחד שגם היה קצת טיפ'לה לקוח, אני הבנתי באיזשהו שלב שאני גם אנס. זאת אומרת שאני פשוט אונס אותן. ולכן אני חושב שהגיע הזמן שבאיזשהו שלב יתחילו לחסל את התופעה הזאתי עד למינימום. זאת אומרת- בוודאי לא את המסכנות שהולכות בחצרות וברחוב תל ברוך ובכל הדברים האלה שהן פשוט נשים אומללות שחייבים לעזור להן.

ננה: זנות זו תופעה שקיימת המון שנים וקשה לי להאמין שהיא באמת תפסק ברגע שיפלילו את זה, היא פשוט תהיה מחוץ לחוק, כמו הרבה תופעות שקיימות מחוץ לחוק וזה לא מפריע להן להמשיך להתקיים. ואולי באמת הסדרה זה יהיה פתרון יותר מתאים, בצורה הזאת תהיה יותר שמירה על הבריאות של הזונות, וגם שמירה על הזכויות שלהן כמה שאפשר.

עומר כהן: אני חושב שבגדול זה כיוון טוב, כי זה יגרום לאנשים קצת לחשוב מה ההשפעות של זה על הנשים שעוסקות בזה, שזה לא איזה משהו כזה ש"אוקיי אז הלכתי ולא קרה שום דבר" אלא טיפה להעלות את המודעות ואולי בשאיפה גם לצמצם את התופעה.

יעל כהן: אני לא חושבת שאפשר למנוע מללכת אליהן, מצד שני זה קצת בעייתי להסדיר את זה, כי זה בסך הכל יתרחב, או שהן ירדו למחתרת ואז זה מסוכן לקטינות.

סוף תמלול הכתבה: הפללת לקוחות הזנות: בעד ונגד

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס