תמלול הכתבה: די להפצצות רוסיות בסוריה

קריאות: בשאר אתה לא אחד מאיתנו קח את אחיך מאהר, תסתלק מפנינו, הסמכות שלך לא חלה עלינו, יאאלה בשאר תסתלק.

אסמא אגברייה זחאלקה: אנחנו כאן היום באנו להפגין נגד ההפצצות הרוסיות על חאלב. עמדו פה עשרות אנשים בעלי מצפון יהודים, ערבים, המסר העיקרי שלנו זה הפגנת סולידריות עם העם הסורי הנאבק קרוב לשש שנים למען זכותו לדמוקרטיה ולצדק חברתי למען הפלת משטר הדמים, משטרו של בשאר אל אסד שאינו מפסיק לטבוח בעם שלו ולאחרונה הוא זכה לגיבוי מלא מפוטין, הנשיא הרוסי, שאינו בוחל בשום אמצעי, בהפצצות מהאוויר, בכל אמצעי כדי להרוג באוכלוסייה האזרחית.

ולדימיר: באתי לפה להתנגד נגד ההפצצות של פוטין באלפו, בחאלב, ונגד המשטר של פוטין בכללי. זאת אומרת נגד הפלישה שלו לסוריה, נגד הפלישה  לאוקראינה, נגד כל מה שהוא עושה, פוטין הוא אויב לישראל, הוא אויב לרוסיה גם כן.

מיכל שוורץ: אנחנו ראינו שזה עם שבהשפעת האביבי הערבי רצה להפיל משטר דיקטטורי, לבקש חירויות, לבקש חופש, לבקש דמוקרטיה. ראינו איך מהפגנות שהתחילו בדרכי שלום אסד התחיל להפציץ אותם ולהרוג אותם, והתחילו להיווצר פליטים והתחלנו לאסוף כסף למען פליטים במחנות פליטים סביב סוריה, זאת אומרת טורקיה ירדן וכו'. מי ששותק היום מי שנותן לפוטין להשתולל, וזה כולל את המדיניות הרכה של אובמה ושל העולם שמדבר ונותן לפוטין לרצוח, ביחד עם אסד הם יהיו אחראים פה להתפוררות, לכאוס, למלחמות, ואנחנו, כישראלים רוצים להגיד לעולם כולו, אבל קודם כל לישראלים, בואו לא נשתוק, בואו לא נגיד "אהה זה האויבים, זה הסורים, זה ערבים, מה אכפת לנו". זה ילדים, זה בני אדם כמונו כמוכם, הם מסתכלים על מה שאנחנו עושים. אגב שלחו לנו ברכה היום מכפר סורי ואנחנו צילמנו אותה, קראנו אותה בעברית ובערבית ואנחנו שלחנו להם. הם מאוד מאוד מודים לכל תמיכה, הם מאוד זקוקים לכל תמיכה. אני חושבת שיהודים היו זקוקים לתמיכה במלחמת העולם, לא קיבלו מספיק, והיום צריכים ללמוד את הלקח ולתת את התמיכה למי שצריך.

סוף תמלול הכתבה: די להפצצות רוסיות בסוריה
 
 

הוספת תגובה לכתבה

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס