הוספת תגובה לכתבה

לכתבה זו 3 תגובות באתר

  1. נורית לביא 24 בדצמבר, 2007  בשעה 21:05

    כתבה חשובה – מעניין למה היא לא תוכל לעולם לנחות על שולחן העורך של ערוץ 2 או ערוץ 10..

  2. שמואל 25 בדצמבר, 2007  בשעה 11:51

    האם הטלוויזיה החברתית היא גוף שמאלני? כנראה שכן. ואני חשבתי לתומי שהטלוויזיה החברתית נלחמת למען החברה בישראל והצדק החברתי.
    העובדות הנכונות הן שהיתה מדינה בישראל שנקראה ישראל במשך מעל 1000 שנים ואז יצאנו לגלות בעקבות תבוסה לשלטון הרומאי שלא ברצוננו (ולאחר שנהרגו כמליון יהודים) למשך 2000 שנה. ב-100-200 השנים האחרונות החל עם ישראל לחזור לארצו ולאחר השואה (בה נרצחו 6 מיליון יהודים) אף הקים מדינה. אגב, תמיד היתה גם רציפות של יהודים בארץ גם במשך שנות הגלות. ב100-200 השנים האחרונות עם שיבת ציון וחזרת עם ישראל לארצו פלשו לכאן גם ערבים מירדן עיראק וסוריה והם נקראים כיום פלישתינאים. מעולם לא היתה להם מדינה ולא תהיה, ולמעשה יש להם מדינה בירדן שם הם רוב. זכותם להשאר כאן בחסות מדינת ישראל אבל הם צריכים להבין שהם פולשים וזו לא הארץ שלהם.
    סוף פסוק.

  3. טרזן 26 בדצמבר, 2007  בשעה 11:55

    הארות לשמואל (המגיב הקודם). תגובתך לוקה ברשעות ובבורות. הליקוי הראשון חשוך מרפא, אבל לגבי הבורות אולי עוד אפשר לעשות משהו:
    הארה א' – מלכות ישראל בארץ ישראל נמשכה עשרות שנים בלבד, אולי מאה, אם מצרפים יחד את כמה התקופות שבהן התקיים שלטון יהודי בארץ.
    הארה ב' – עם ישראל לא גלה מארצו מאונס. המגורשים היו מיעוט קטן. רוב העם עזב את הארץ מסיבות שונות (מיסים, בצורת, וכו') מרצונו, מבלי שאולץ לכך.
    הארה ג' – רציפות של יהודים ב"שנות הגלות" היתה אכן בארץ, אבל היתה גם רציפות של גויים. ודווקא הגויים היו רוב. תמיד.
    הארה ד' – אתה מלין (גזענות תמוהה) שלא כל הפלסטינים הם פלסטינים "טהורים", ויש ביניהם גם ערבים אחרים. האם היית מקבל את הפלסטינים בזרועות פתוחות לו היו טהורי גזע?

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס