תמלול הכתבה: מייצג הזומבים לחג השבועות

תושבת: בתהליכים בתהליכים...

מאור שמאי: בתהליכים להפסיק עם אכילת בעלי חיים?

תושבת: בתהליכים להיות טבעונית. את האמת שבנותיי רוצות להיות טבעוניות והן בנות 12.

נחמה שימנוביץ': חוטפים לה את העגל כמה דקות אחרי הלידה, במקרה הטוב אחרי כמה שעות, ואי
אפשר להגיד שאהבה בין אמא לתינוק זה משהו שאנחנו המצאנו כי האינסטינקטים האימהיים נמצאים
אצל כל נקבה בטבע, בעיקר אצל היונקות. והיא בוכה והיא צועקת והיא גועה והיא מנסה לברוח.

אביבה: מה אתם רוצים לעשות?

נחמה שימנוביץ': מה אנחנו רוצים לעשות? אנחנו רוצים שאנשים יפסיקו לממן את הסבל הזה, שזה מאוד פשוט להפסיק לשלם לתעשיית החלב. יש לנו חלב סויה, חלב וחלב אגוזי לוז, וחלב שקדים.

אביבה: נראה לך אבל עם כל הילדים הקטנים ועם כל הזה, מה יפסיק לך את התעשייה?

נחמה שימנוביץ': את יודעת כמה זה מסוכן לילדים הקטנים שלך. כל ההורמונים של של האמא כשהיא בהריון.

אביבה: כן אבל אנחנו חיים בסרט, אף אחד לא יפסיק.

נחמה שימנוביץ': אני הפסקתי מלא אנשים הפסיקו.

נחמה שימנוביץ': ישראלי בממוצע אוכל 4,000 בעלי חיים. רק בזה שאת מפסיקה לאכול אותם הצלת אלפי נשמות, אלפי.

נחמה שימנוביץ': למה הם נולדו החיות?
אביבה: שאנחנו נאכל אותן.

נחמה שימנוביץ': לשרת אותנו? למות?
אביבה: לא, חס וחלילה למות.

נחמה שימנוביץ': אז מה נאכל אותם כשהם חיים?

אני לא בעד שהורגים את החיות, אני לא בעד כל הדברים האלה אבל לצאת בצורה כזו אני גם לא בעד.
אבל יכול להיות אנשים שהם לא מודעים וכן, אולי זה יכול לעורר את תשומת ליבם.

סשה בוז'ור: כן, אני חושב שהעברנו פה את המסר שרצינו להעביר, שבעיקרון כל נושא של צריכה של חלב הוא נושא די הזוי, שמגיע ממקום של שטיפת מח באיזשהו מקום. תעשיית החלב משקיעה מיליונים מידי שנה לשטוף לילדים, ולבני אדם את המח דרך פרסומות מפגרות בטלוויזיה שאומרות להם שזה טבעי לשתות חלב אם- של יצור אחר, תחשוב על זה שאנחנו לא תינוקות אנחנו אנשים בוגרים. מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים יוצרים, שמים אותם בכלובים כל החיים שלהם, מפרידים בניהם לבין הילדים שלהם, את הילדים שוחטים ואותם אנחנו שמים שם וחולבים כל היום, שלוש פעמים ביום, ואחר אנחנו שותים את זה וחושבים שזה טבעי.

כתב: תגיד לי, באירועים הקודמים שלכם בנוסח זה, כמו ביום העצמאות וכולי אתה חושב שיש עלייה של עמדות חיוביות בציבור או להפך?

סשה בוז'ור: שמע, רק בדרך שלנו לפה עם המייצג אנשים עצרו אותנו בדרך אמרו, "מה אתם בקטע של טבעונות וזה?". אחד התחיל לצעוק אלינו, ראה אותנו הולך עם הקרטון חלב הענקי, סתם אחד על הקטנוע עוצר "חלב זה לא בריא!" ונוסע. כאילו אנשים יש להם מועדות מאוד גדולה בנושא במיוחד פה במרכז, עם כל האייטמים בטלוויזיה עם כל הכתבות שהיו על הנושא הזה של התאכזרות כלפי בעלי חיים, כל הזמן יוצאים מחקרים חדשים, כל הזמן יוצאים תחקירים חדשים מאיך שמתאכזרים לבעלי חיים במשקים המתועשים. ואני חושב שאין שום ספק שהדבר הזה יסתיים בתקווה בשנים הקרובות של החיים שלנו, כי לא יכול להיות שזה ימשך ככה, הטירוף הזה לא יכול להימשך.

מאור שמאי: אני חושב שהמייצג מאוד מאוד תרם. הרבה אנשים ניגשו אלי ושאלו אותי "מה זה באמת זה? זה באמת קורה ככה? מה באמת קורה שם?" כל מיני דברים כאלה. הסברתי להם, זה כן נתן נישה להסברה וכשאתה מסביר לאנשים וזה הם הרבה פעמים נדהמים "מה זה באמת קורה?" ושוק באמת שוק.

נחמה שימנוביץ': אני חושבת שהמרכז כן גרם איזשהו הלם אצל הקהל, ואני מאמינה כשבשבועות שהם ישבו לאכול ויכול להיות הם יבואו לשתות את הכוס חלב שלהם או משהו, הם יזכרו במייצג, הם יזכרו איך הם נראים באמת, כי הזומבים בעצם בו לייצג אותם- כמה שהם מכורים לזה, כמה שהם מוכנים לפגוע ביצורים חיים בשביל לשתות את החלב הזה ומקווה שזה כן יעשה להם איזשהו "סוויץ'" בראש והם יבינו שעדיף לשתות חלב סויה בחג הזה.

סוף תמלול הכתבה: מייצג הזומבים לחג השבועות
 
 

הוספת תגובה לכתבה

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס