תמלול הכתבה: הסעודה האחרונה – או מרחץ דמים
סשה בוז'ור: השם שלי סשה בוז'ור, המקים של 269, אנחנו עושים פה מייצג על פולחן הבשר האלים והברוטלי.
המטרה היא להראות את כל מסכת הדם והתעללות שקורת לפני הסעודה החגיגית והמתורבת כביכול, על ידי שימוש בדם שלנו עצמנו, בעצם הדם שלנו יהיה הרוטב שמכתים את המנה.
אני חושב שיש הרבה אנשים בעולם שמבינים שאי אפשר להמשיך ככה להתייחס לבעלי חיים. הכאב שאנחנו מרגישים שאנחנו רואים את הזוועות שקורות שם, כל החשיפות המטורפות מזוגלובק, מתנובה וכאלו, מתרחשות, דברים שקורים בכל העולם.
בכל העולם מתחילים להתעורר לגבי הזוועות האלה וזה מראה לך כמה שאנשים צמאים למאבק אמיתי בהתעללות בבעלי חיים. אני חושב שהדרך שלנו, שבה אנחנו תוקפים ישירות את הזוועות האלו, אנחנו לא מתנצלים, אנחנו לא מחפשים לעשות איזשהו מסע ומתן איך להתעלל בצורה יותר הומאנית, אנחנו אומרים שלבעלי חיים יש זכות לגוף שלהם עצמם ולנו אין זכות לקחת את הזכויות שלהם. ואנשים מאוד מזדהים עם הדבר הזה, מזדהים עם זה שאנחנו לא פוליטיקאים, שאנחנו לא מתייפייפים, שאנחנו אומרים את האמת בפנים ואנשים מתחברים לגישה הזאת אני חושב.
אנחנו מאוד משקיעים בפעילות שלנו, במייצגים שלנו, כמו שאתה רואה, המייצג הזה הוא אחד המייצגים המורכבים שהכנו עד היום.
ה- 21 למרץ הוא יום בינלאומי של האו"ם שאומר מלחמה בגזענות, אפליה על רקע גזעני, ומבחינתנו אנחנו רואים את הקשר הישיר בין הגזענות כלפי בני אדם ובין גזענות כלפי בעלי חיים, מה שנקרא "סוגנות", זה אפליה על רקע של סוג של מין ביולוגי. ואנחנו מנסים לקרוא תיגר על הגישה הזאת שמסתכלת על בעלי חיים כנחותים מבני אדם.
סוף תמלול הכתבה: הסעודה האחרונה – או מרחץ דמים
 
 

הוספת תגובה לכתבה

לכתבה זו תגובה אחת באתר

  1. לצפייה במיצג 28 במרץ, 2014  בשעה 17:17

    לינק לצפייה במיצג :
    https://www.facebook.com/photo.php?v=500720910038245

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס