תמלול הכתבה: תסתכלו להם בעיניים – ההפגנה!

אסף הרדוף: אני מאמין גדול במין האנושי, ואני מאמין שברגע שהאדם יראה את הזוועות שאנחנו מעוללים לבעלי החיים, האדם יבחר להשתנות כי האדם הוא טוב מטבעו, הוא לא רע מטבעו, פשוט משקרים לו, מסתירים לו את האלימות ומגישים לו מוצר מכובס ויפה ונעים לעין, בלי להזכיר כמה נהרות של דם הופקו בשביל המוצר הזה. וכשהאדם יראה איזה נהרות של דם מופקים הוא יעצור, הוא יעצור כי יש לו לב טוב.


אורי שביט: אני מסתכלת על ההמונים שהגיעו לכאן הערב ורואה לפניי אלפי לבבות פועמים, אלפי זוגות עיניים שהחליטו להסיר מעליהם את המחסומים. אלפי אנשים אמיצים שמוכנים להישיר מבט אל הכאב והסבל.


אסף הרדוף: בכל אשר תפנו, תעשיית הסתרה, הסתרה של האלימות, התעשייה הזאת נדרשת בשביל למכור לכם את הסטייק ואת היוגורט, את הגלולה ואת הבושם, אנשים טובים מסתירים ומסתתרים, פוחדים מהמצפון שלהם. אנשים טובים מגייסים את מיטב הרטוריקה שלהם בשביל להסביר ולהצדיק למה הזוועות שאנחנו מעוללים לבעלי החיים אינן רצח ואינן שעבוד ואינן אונס. הסירו את הכיסוי, בואו עימנו יחד ונתקן את העולם למענם.


קריאות בהפגנה: צדק, חמלה, טבעונות!

סוף תמלול הכתבה: תסתכלו להם בעיניים – ההפגנה!
 
 

הוספת תגובה לכתבה

לכתבה זו 3 תגובות באתר

  1. Smithk577 18 באפריל, 2014  בשעה 6:07

    I've read some excellent stuff here. Definitely price bookmarking for revisiting. I surprise how much effort you place to create this type of great informative site. kcgkeddkec

  2. Johnf64 1 במאי, 2014  בשעה 17:10

    Outstanding post, I conceive people should acquire a lot from this web blog its rattling user genial. So much superb info on here bdedddfdffdd

  3. Johnf145 1 במאי, 2014  בשעה 17:10

    Farmville farms even include free gift that is especially bedcbeadedae

כתבות ווידאו חדשות מערוצי הטלוויזיה החברתית

  כתבות ווידאו שחבל לפספס